کد خبر: ۱۹۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
درپی بی توجهی مسئولان امر؛
همدان- چمن ورزشگاه‌های همدان در پی بی توجهی متولیان امر در زیر برف دفن شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که فوتبال همدان در دسته اول، دوم و سوم فوتبال کشورمان صاحب نماینده است اما دستگاه ورزش نسبت به این موضوع کاملاً بی تفاوت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در حالی که بارها اعلام کرده وظیفه‌ای در قبال تیم‌های ورزشی ندارد و کمک مالی به آنها انجام نمی‌دهد جای سوال اینجاست آیا دستگاه ورزش وظیفه حفظ زیرساخت‌های ورزشی استان را هم ندارد؟

در حالی که دی ماه سال گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مصاحبه‌ای قول داد ظرف یک هفته برای ورزشگاه شهدای قدس کاور تهیه کند همچنان خبری از این کاور نیست و در حال حاضر چمن ورزشگاه شهدای قدس به زیر برف فرو رفته و با یخبندان روزهای آینده این چمن نابود خواهد شد.

در حالی که دیدارهای رسمی تیم فوتبال اکسیر الوند همدان روی این چمن برگزار می‌شود این تیم در این هفته به ناچار باید مسابقه خود را چمن مصنوعی شهید شمسی پور برگزار کند.

چمن ورزشگاه‌های همدان زیر برف دفن شد/ خطر نابودی چمن با یخ‌زدگی

همچنین دو تیم شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور و پاس همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج بازی می‌کنند که چمن این ورزشگاه هم به دلیل نبود کاور به زیر برف فرو رفته است.

گویا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان حتی قادر پرداخت ۲۵ میلیون تومان برای پرداخت به مالک کاور ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج نیز نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار