کد خبر: ۱۹۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

به گزارش شفاف، باشگاه رُم قصد دارد قرارداد نیکولو زانیولو را تمدید کند، بازیکنی که قرارداد کنونی‌اش با این باشگاه تا سال 2024 اعتبار دارد. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، تیاگو پینتو مدیر تیم فوتبال رُم در ماه فوریه (ماه آینده میلادی) قرار است با مدیر برنامه‌های این هافبک ایتالیایی نشستی داشته باشد و مذاکرات برای تمدید قرارداد نیکولو را آغاز کند.  

بر اساس این گزارش؛ در صورتی که طرفین برای تمدید قرارداد به توافق برسند، زانیولوی 22 ساله پس از لورنزو پلگرینی تبدیل به یکی از بازیکنان رُم می‌شود که بیشترین دستمزد دریافتی را در این باشگاه دارند. پلگرینی اخیراً قراردادش را با باشگاه رُم تمدید کرد که به واسطه آن دستمزدش به 5 میلیون یورو در سال رسید.

زانیولو در حال حاضر 2.5 میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد و با امضای قرارداد جدید دستمزدش به 4 میلیون یورو در سال بعلاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، خواهد رسید.

زانیولو که در سال 2018 از اینتر به رُم پیوست، این فصل یکی از مهره‌های اصلی ژوزه مورینیو بوده است و در 26 بازی، آمار چهار گل‌زده و پنج پاس‌گل را با پیراهن جالوروسی به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار