کد خبر: ۱۹۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بورس و مشکلاتی که در آن ایجاد شده از مسئولان انتظار اقدام عملی در این بازار داریم تا بیشتر از این فشار به مردم نیاید.

به گزارش ایسنا، مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اظهارنامه مالیاتی برای برخی از مطبوعات، رسانه‌ها و روزنامه‌ها بدون اطلاع قبلی صادر شده است. با توجه به اینکه باید از قبل اطلاع ‌رسانی می‌شد و با توجه به شرایط بد اقتصادی بیشتر از این نباید باعث فشار به نشریات نشویم.

وی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: با توجه به نگاه به خرید خرما و موضوعات مربوط به آن به دلیل خشکسالی که وجود داشت، حدود ۵۰ درصد با کشاورزان به صورت ویژه در استان‌های جنوبی، خوزستان، بوشهر و بندرعباس قرارداد آب ‌بها، کود و نهاده ‌های کشاورزی بسته شد. با توجه به نزول رحمت الهی انتظار داریم وزیر نیرو و وزیر جهاد این قراردادها را اصلاح کنند که بیشتر از این به کشاورزان فشار نیاید.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم با اشاره به موضوع گرانی‌ها تاکید کرد: باید حواسمان باشد ارز ۴۲۰۰ تومانی هنوز حذف نشده نان گران شده است و در برخی جاها کمبود به وجود آمده و در استان‌های جنوبی به ویژه اهواز موجب ایجاد صف‌های طولانی شده است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نوسانات بورس خاطرنشان کرد: با توجه به بورس و مشکلاتی که در آن ایجاد شده از مسئولان انتظار اقدام عملی در این بازار داریم تا بیشتر از این فشار به بازار بورس و مردم نیاید.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار