کد خبر: ۱۹۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کوپرا لئون VZ Cup در ۲ نسخه هاچ بک و واگن عرضه می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان - کوپرا یکی از خودروسازهای نوپایی است که هرزگاهی اقدام به تولید خودروهای جدید می کند و اکنون برای سال 2022 از لئون رونمایی کرده است. این برند خودروسازی تقریباً دو سال پیش این خودرو را معرفی کرد اما به دلیل جذابیت کم، مورد استقبال قرار نگررفت و به طور مصمم تصمیم گرفت جذابیت آن را افزایش دهد.

کوپرا لئون VZ Cup قرار است هم در نسخه هاچ بک و هم واگن ارائه شود. این خودرو به‌روزرسانی‌هایی در داخل و خارج داشته است و باعث ایجاد تمایز بین نسل قبل شده است. در نمای بیرونی، کوپرا لئون VZ Cup با ارتقا‌های آیرودینامیکی مختلفی از جمله اسپویلر عقب فیبر کربنی در روکش مسی و رکاب‌های جانبی Dark Alu ارائه می‌شود.

درپوش‌های آینه جانبی فیبر کربنی مسی به‌عنوان یک آپشن موجود است که با مجموعه رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی مطابقت دارد. صندلی‌ها، فرمان و داشبورد همگی با چرم مشکی یا آبی پوشیده شده‌اند. این خودرو اولین بار بعد از کراس اوور کوپرا Formentor VZ۵ با موتور آئودی معرفی شد.

کوپرا لئون VZ ۲۰۲۲ رونمایی شد
 

گزینه‌های قوای محرکه کوپرا لئون در تریم جدید VZ Cup دست نخورده هستند. این بدان معناست که این خودرو با موتور ۱.۴ لیتری بنزینی توربوشارژ جفت شده با یک موتور الکتریکی ارائه می شود که در مجموع ۲۴۲ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

کوپرا لئون VZ ۲۰۲۲ رونمایی شد
 

واگن کوپرا لئون AWD از یک موتور توربو ۲.۰ لیتری TSI بهره می‌برد که ۳۰۶ اسب بخار قدرت با همان مقدار گشتاور PHEV تولید می‌کند. متأسفانه، گیربکس دستی هنوز برای خط لئون ممنوع است. کوپرا تحویل لئون VZ Cup را تا مارس ۲۰۲۲ آغاز خواهد کرد و از این هفته در Martorell وارد تولید خواهد شد.

کوپرا لئون VZ ۲۰۲۲ رونمایی شد
 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار