کد خبر: ۲۰۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
اگر مسیرتان به تهران افتاده و اجاره روزانه خانه در تهران برای شما دردسری نداشته، حتما باید چند پارک دیدنی پایتخت را ببینید. به احتمال زیاد، دیدن این پارک ها دید شما را نسبت به پارک و پیک نیک عوض می کند.

اسنپ روم

 اگر مسیرتان به تهران افتاده و اجاره روزانه خانه در تهران برای شما دردسری نداشته، حتما باید چند پارک دیدنی پایتخت را ببینید. به احتمال زیاد، دیدن این پارک ها دید شما را نسبت به پارک و پیک نیک عوض می کند. اولین جایی که به شما پیشنهاد می کنیم، بین منطقه 6 و 7 تهران یعنی دقیقا در مرکز این شهر است، یک پارک متفاوت با امکاناتی کمیاب. منظور ما پارک هنرمندان است.

حالا که با اجاره روزانه خانه در تهران از بابت محل استراحت مشکلی ندارید، بهتر است کمی در پایتخت پرآوازه ایران بگردید. اگر فکر کرده اید که قرار است با رفتن به این پارک که یکی از بهترین پارک های تهران شناخته می شود، قرار است روی چمن ها زیرانداز پهن کنید و ساندویچ و چایی بخورید کمی در اشتباهید. پارک هنرمندان در اصل یک فرهنگسراست که چندین تالار و نگارخانه دارد. خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر فضایی کاملا متفاوت از آنچه تاکنون دیده اید برای این پارک خلق کرده اند.

همه چیز به اندازه اجاره روزانه خانه در تهران گران تمام نمی شود. اگر باور نمی کنید باید به پارک شهر که بین منطقه 11 و 12 قرار دارد سری بزنید. بازدید از موزه ی صلح به شما خواهد گفت که بیشتر باید قدر صلح و آرامش را بدانید. دیدن یک دریاچه مصنوعی و آکواریوم برای شما که به دریا و موجودات دریایی علاقمند هستید جذاب خواهد بود. اگر دیدن پرندگان برای شما لذتبخش است و شنیدن صدای آواز آنها شما را به وجد می آورد، حتما باغ پرندگان را ببینید. با اجاره خانه مبله در هیچ کجای ایران چنین تنوعی از پرندگان را در یک جا مشاهده نخواهید کرد.

اجاره روزانه خانه در تهران

اهل هنر در پارک های فرهنگی تهران

اجاره خانه مبله در نزدیکی پارک های جنگلی تهران شما را به شمال می برد

اگر اجاره روزانه خانه در تهران را در قسمت های شمالی شهر تجربه کرده باشید و بخواهید فضای سبز مناطق شمالی کشور را نیز تجربه کنید، باید پارک جمشیدیه را ببینید. دیدن مجسمه های هنری که در بین درختان بلند بالای این پارک، تلفیقی از طبیعت و صنعت خلق کرده اند، برای شما هم جالب خواهد بود. همه ی ما از دیدن آب و آبشار لذت می بریم، این همان چیزی است که پارک جمشیدیه را از سایر پارک ها متمایز کرده است.

اجاره روزانه خانه در تهران در نزدیکی پارک های جنگلی تهران این خوبی را دارد که می تونید صبح ها را در کنار دریاچه سپری کنید. اگر هم اهل دویدن و نفس کشیدن در هوای مطبوع جنگل هستید، می توانید ساعت ها از مسیر سنگ فرش این پارک امن و زیبا لذت ببرید. بالا رفتن از تپه های شیب دار این پارک جنگلی برای هواداران کوهنوردی که همیشه دنبال چالش جدید هستند، لذتبخش است. اجاره روزانه خانه در تهران اگر در این منطقه باشد امکان طبیعت گردی را برای شما فراهم می کند.

اگر در غرب تهران اجاره روزانه خانه در تهران را تجربه می کنید پیشنهاد می کنیم پارک چیتگر را ببینید. کسانی که اهل دوچرخه سواری هستند این پارک را به خوبی می شناسند چون بزرگترین پیست دوچرخه سواری و اسکیت سواری را دارد. ورزش کردن همیشه یک کار سخت و مشقت بار نیست. اگر کفش، تخته اسکیت و یا دوچرخه با خود داشته باشید می توانید ساعت ها بدون هیچ مانعی از ورزش در بین درختان لذت ببرید.

اجاره روزانه خانه در تهران
 پارک های جنگلی تهران شما را به شمال می برد

مزایای اجاره خانه مبله در حوالی پارک های ورزشی تهران

اگر قصد سفر کردن و اجاره روزانه خانه در تهران را دارید حتما کفش های ورزشی خود را با خود ببرید. برای طرفداران اسکیت سواری یک پارک محشر در منطقه 3 سراغ داریم. می توانید در بهترین پیست اسکیت کشور ورزش کنید و همزمان از فضای زیبا و هوای عالی پارک آب و آتش لذت ببرید. اگر اجاره روزانه خانه در تهران  را با خانواده تجربه می کنید و به این پارک می روید می توانید مطمئن باشید که یک وسیله ی سرگرمی برای هر کدام از اعضای خانواده پیدا خواهید کرد.

با اجاره سوئیت و خانه مبله در تهران فقط می توانید در این شهر استراحت کنید. شما که تا اینجا آمده اید حتما از پل طبیعت در پارک آب و آتش دیدن کنید. راه رفتن بر فراز درختان، می تواند حال شما را به کلی عوض کند. این سازه ی زیبا، محل خوبی برای ثبت عکس های یادگاری است. وجود وسایل ورزشی متنوع در پارک های تهران متداول است و شما می توانید با استفاده از آنها جانی تازه کنید.

اگر خیالتان از بابت اجاره خانه مبله راحت شده و دنبال یک پارک متنوع با یک پیست اسکیت می گردید پارک ساعی را به شما پیشنهاد می کنیم. اجاره روزانه خانه در تهران می تواند شما را خسته کرده باشد و نیاز داشته باشید کمی تفریح کنید. وجود یک برکه ی زیبا در کنار درختان قدیمی و صدای پرندگان باغ کوچک این پارک، یک تور مسافرتی کامل است.

خانه مبله در تهران

پارک های ورزشی تهران

پارکی که شما را به دوران قاجار می برد

اگر می خواهید در تهران به شیراز و اصفهان بروید به پارک بوستان بروید. وقتی که می دانید قرار است اجاره سوئیت و خانه مبله در حوالی یکی از خانه های قدیمی قاجار باشد، اجاره خانه مبله در تهران به یک کار لذت بخش تبدیل می شود. باغ ایرانی، محوطه ی یکی از ساختمان های قاجار است و باغ و ساختمان های محصور در آن به سبک و سیاق زمان حکومت ناصرالدین شاه ساخته شده اند.

اگر قصد دارید اجاره روزانه خانه در تهران را امتحان کنید و از آرامش محیطی هم برخوردار باشید، پیشنهاد می کنیم در اسنپ روم به دنبال خانه های نزدیک به این پارک بگردید. این پارک که بین منطقه 3 و 2 قرار گرفته یک انتخاب عالی برای شماست. اکثر افراد برای اجاره روزانه خانه در تهران معمولا چنین امکاناتی را مد نظر قرار می دهند.

اجاره روزانه خانه در تهران در حوالی این پارک که با فواره ها، و گل های لاله محصور شده است یک تجربه ی بی نظیر خواهد بود. کتابخانه و عمارت های اصیل ایرانی که یادآور اصفهان و شیراز است، شما را برای ساعت ها در آرامش و خلسه فرو خواهد برد. حوض ها و صدای جریان ملایم آب می تواند نظر شما را درباره اجاره روزانه خانه در تهران کاملا عوض کند.

خانه مبله

پارکی که شما را به دوران قاجار می برد

 

نام:
ایمیل:
* نظر: