کد خبر: ۲۰۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
مطابق بند (ی) تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ که در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز تکرار شد، گاز، آب و برق مددجویان نهاد‌های حمایتی در چهارچوب الگوی مصرف از ابتدای امسال رایگان بوده است، پیگیری آخرین وضعیت نشان از افزایش این اطلاعات ارائه شده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) از ارسال اطلاعات اشتراک برق خانوار یک میلیون و ۲۵۹ هزار و یک میلیون و ۳۷ هزار در بخش گاز خبر داد.

 

سیدجلال نورموسوی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: ۷۸۲ هزار مشترک از این مزیت قانونی برخوردار شده اند که از این تعداد ۶۶۷ هزار مربوط به کمیته امداد و ۱۱۵ هزار مربوط به سازمان بهزیستی است.

به گفته عبدالامیر یاقوتی معاون خدمات مشترکین توزیع برق نیز بیش از یک میلیون و ۲۴۰ هزار اشتراک تا پایان ماه گذشته شناسایی شده اند که ۳۵۰ هزار نفر مربوط به بهزیستی و مابقی مربوط به کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

البته مسئولان نهاد‌های حمایتی پیشنهاد پرداخت نقدی به مددجویان تحت پوشش خود دارند.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد در همین ارتباط گفت: در جلسه‌ای که با مسئولین سازمان بهزیستی و مدیران شرکت‌های برق، آب و گاز در کمیته امداد داشتیم امیدواریم همه مددجویان بتوانند از پرداخت نقدی بهره‌مند شوند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار