کد خبر: ۲۰۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
فارس نوشت: قطعی شدن بقای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر با اتفاق عجیبی همراه بود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر با کسب تساوی مقابل صنعت نفت آبادان توانست مجوز بقا در لیگ برتر را کسب کند.

با اینحال پس از پایان این بازی اتفاقاتی افتاد که شیرینی ماندن در لیگ برتر را برای بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان تلخ کرد. ماجرا از این قرار است که پس از سوت پایان بازی، برخی از هواداران نفت مسجدسلیمان درون زمین به گفت‌وگو با بازیکنان پرداخته و ناراحتی خود از گل لحظات پایانی حریف که باعث از دست رفتن برد خانگی شد را بیان کردند. در این حین عماد میرجوان خطاب به هواداران اعلام کرد ما با یک دست پیراهن تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم و این انتقادات درست نیست.

پس از این گفت‌وگو مسعود پورمحمد دروازه‌بان دوم تیم نفت مسجد سلیمان به قصد آرام کردن طرفین، سعی در هدایت هم تیمی خودش به رختکن داشت که داریوش حسن پور سرپرست تیم و عضو هیات مدیره باشگاه به سمت آن‌ها رفته و در ابتدا به انتقاد از عملکرد بازیکنان می‌پردازد. در ادامه گلایه دروازه‌بان از صحبت‌های سرپرست تیم با سیلی او به صورت پورمحمد همراه می‌شود! پس از این اتفاق تنش‌ها بین بازیکنان و برخی لیدرها بیشتر می‌شود اما سپس با دخالت سایر اعضای تیم ماجرا پایان می‌یابد.

گفته می‌شود اقدام عجیب حسن پور که جشن بقای شاگردان مهاجری را تلخ کرد و حتی عصبانیت شدید سرمربی تیم را نیز به همراه داشت، بدون واکنش از جانب مدیران باشگاه نمانده، به طوریکه همان شب تصمیم به برکناری او می‌گیرند. علاوه بر این پورمحمد قصد دارد به دلیل این رفتار، از حسن پور به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در حال حاضر اردوی خود را در تهران برپا کرده و برای بازی با استقلال در هفته پایانی لیگ برتر آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار