کد خبر: ۲۱۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۳
مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزاباد به ۱۱۲ نفر رسید.

اعلام آخرین آمار مجروحان حادثه آتش‌سوزی کارخانه فیروزآباد

وقوع حادثه در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد، ده‌ها مصدوم برجای گذاشت.

حسین درویشی، مدیرعامل هلال‌احمر استان فارس گفت: در پی انفجار و انتشار گازهای سمی در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و ناایمن بودن مسیر جم به فیروزآباد، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شد و رانندگان باید از مسیر جم، فراشبند، فیروز آباد استفاده کنند.

او گفت :به دلیل وجود گازهای سمی تیم‌های ایمنی به منطقه اعزام و در حال بررسی میزان آلایندگی هوا هستند.

در همین حال مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزاباد به ۱۱۲ نفر رسید.
محمد جواد مرادیان از اعزام تیم ضربت برای ارزیابی منطقه حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد و تشکیل جلسه اضطراری خبر داد و اظهار داشت: این حادثه آتش سوزی تا کنون ۱۱۲ مصدوم به دنبال داشته است.
وی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۱۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱ بالگرد به محل حادثه اعزام شده است.

مدیر مرکز مدیریت بحران استانداری فارس نیز با اعلام اینکه بنده در محل حادثه حضور دارم، گفت: این کارخانه ۱۵۰۰ نیرو داشته است که بلافاصله نیروها سریعا از محل حادثه خارج شدند و حادثه سریعا توسط امدادگران کنترل شد.

خلیل عبداللهی تصریح کرد: این حادثه هیچ فوتی به دنبال نداشته است و شهروندان باید اخبار موثق و درست را به جای پیگیری کردن از فضای مجازی از منابع رسمی دنبال کنند و به شایعات در فضای مجازی توجه‌ای نکنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار