کد خبر: ۲۱۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸
باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال به خدمت گرفتن سعید صادقی هافبک فصل قبل گل گهر است.

یکشنبه‌شب بود که برخی با هیجان از برگزاری جلسه شبانه میان مدیربرنامه‌های سعید صادقی و مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر دادند؛ اما هرچه بیشتر جست‌وجو کردیم کمتر درمورد برگزاری این جلسه شنیدیم. طبق اخباری که قبلا منتشر کردیم قرار بود عصر یکشنبه جلسه‌ای برگزار شود که این اتفاق نیفتاد. برخی گفتند جلسه شبانه برگزار شده که باشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرد! گفتند مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده قرار است با خود صادقی درمورد پیشنهاد پرسپولیس صحبت کند.

این‌قدر خبر به واقعیت نزدیک بود که برخی رسانه‌های آبی‌رنگ از احتمال سرخپوش شدن صادقی ابراز نگرانی کرده و از باشگاه استقلال خواسته بودند جدی‌تر مذاکرات با این بازیکن را دنبال کنند اما این موضوع هم مورد تایید قرار نگرفت. شنیدیم مدیربرنامه‌های این بازیکن که همزمان با استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها وارد مذاکره شده با گل‌گهر هم مذاکره کرده و پیشنهاد قابل‌توجه این باشگاه را هم در دست دارد. ضمن اینکه با فولادی‌ها هم مذاکراتی برسر این بازیکن داشته است.

ظاهرا مدیربرنامه‌های این بازیکن فعلا یک تور باشگاه‌گردی را پشت‌سر می‌گذارد و عجله‌ای هم برای عقد قرارداد صادقی ندارد و می‌خواهد مثل فصل قبل و مانند قاسمی‌نژاد تا روز آخر هیجان یک انتقال کاملا معمولی را به اوج خود برساند! پیگیری‌ها از منابع آگاه نشان می‌دهد مدیران پرسپولیس حاضر شدند تا سقف ۲۰میلیارد تومان (احتمالا برای ۲ سال) به صادقی پرداخت کنند تا قرمزپوش شود اما ظاهرا این رقم هم نتوانسته او و مدیربرنامه‌هایش را راضی کند و فعلا می‌خواهند صبر کنند شاید تیمی پیدا شود و رقم بیشتری پرداخت کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار