کد خبر: ۲۱۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
آیا وقت آن نرسیده است با مطالعه عملکرد صنعت دخانیات در 8 سال گذشته که سرمایه ملت توسط کمپانی های چندملیتی آمریکایی، انگلیسی، ژاپنی و کره ای همراه با دستهای پنهان به تاراج رفته است، وظایف انتزاع شده از شرکت دخانیات به آن بازگردد.

آیا وقت آن نرسیده است با مطالعه عملکرد صنعت دخانیات در 8 سال گذشته که سرمایه ملت توسط کمپانی های چندملیتی آمریکایی، انگلیسی، ژاپنی و کره ای همراه با دستهای پنهان به تاراج رفته است، وظایف انتزاع شده از شرکت دخانیات به آن بازگردد و این شرکت ملی در قالب شرکت مادرتخصصی در راستای منافع ملی، تولید ملی، اشتغال و جلوگیری خروج ارز از کشور بازطراحی و سازمان یافته شود؟

پس از پایان سخنان مدیرعامل شرکت دخانیات، یوسف داودی نماینده سراب حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات، علی اکبر کریمی نماینده اراک، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، علی جدی نماینده شیروان، مهدی عسگری نماینده کرج، روح الله عباسپور نماینده بوئین‌زهرا، بهزاد رحیمی نماینده سقز دیدگاه های خود را مطرح کردند.

 نمایندگان ضمن تقدیر و تشکر از گزارش شفاف مدیرعامل شرکت دخانیات عنوان کردند که خواسته شرکت دخانیات در چارچوب قانون مطرح شود تا حمایت‌های لازم از سوی مجلس صورت گیرد.

 همچنین نمایندگان با اشاره به نگاه فسادستیزی و حمایت از تولید داخل مدیرعامل شرکت دخانیات، تاکید داشتند که در دوره جدید مدیریت شرکت دخانیات، بیت المال ضایع شده باید شرکت برگردد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار