کد خبر: ۲۱۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
مهاجم بلژیکی چلسی برای نهایی کردن انتقال قرضی‌اش به اینتر وارد شهر میلان شد.

روملو لوکاکو که بازگشتش به اینتر قطعی شده، ساعت ۶:۳۰ صبح امروز (چهارشنبه - به وقت محلی ایتالیا) وارد شهر میلان شد تا فرایند انتقال قرضی‌اش به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی را تکمیل کند. این مهاجم بلژیکی که انتظار می‌رود امروز پس از حضور در تست‌های پزشکی، قراردادش را با باشگاه اینتر امضا کند، در بدو ورودش به میلان گفت: «واقعاً خوشحالم که اینجا هستم».

لوکاکوی ۲۹ ساله قرار بود شب گذشته وارد شهر میلان شود اما این اتفاق رخ نداد و او سرانجام امروز برای حضور در تست‌های پزشکی اینتر وارد شهر میلان شد. مهاجم پیشین منچستریونایتد قرار است با قرارداد قرضی یک ساله به جمع نراتزوری بازگردد و در قرارداد طرفین هم بند خرید اجباری وجود ندارد.

لوکاکو تابستان ۲۰۱۹ بود که به اینتر پیوست و در دو فصلی که در این تیم حضور داشت با به ثمر رساندن ۶۴ گل در ۹۵ بازی به نراتزوری کمک کرد تا پس از ۱۱ سال فاتح سری A ایتالیا شود. این مهاجم بلژیکی اما پس از قهرمانی تاریخی اینتر و به دنبال جدایی آنتونیو کونته اقدام به ترک نراتزوری کرد و با قراردادی پنج ساله به چلسی بازگشت.

لوکاکو در فصل اخیر در ۴۴ بازی برای آبی‌پوشان لندنی به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۱۵ گل، دو گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار