کد خبر: ۲۱۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
سرمربی تیم ملی تیروکمان ایران در بخش کامپوند با اشاره به نتایج این تیم در جام جهانی، به ناپدید شدن تجهیزات یکی از ملی‌پوشان در فرودگاه فرانسه اشاره کرد و تاثیری که روی عملکردش داشت.

ماجرای گم شدن تجهیزات ملی‌پوش کماندار در فرودگاه فرانسهبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما ، تیم کامپوند ایران هفته گذشته با دو کماندار در مرحله سوم جام جهانی به میزبانی فرانسه شرکت کرد. گیسا بایبوردی و محمد صالحی پالیزبان اعضای تیم اعزامی بودند که در بخش انفرادی این رقابت ها پس از پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی، نتیجه اولین رقابت خود در مرحله حذفی به ترتیب برابر نمایندگان سنگاپور و فرانسه را واگذار کردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.
در بخش میکس دوبل جام جهانی تیروکمان فرانسه هم ترکیب پالیزبان و بایبوردی در مرحله اول و دوم حریفانی از هنگ کنگ و دانمارک را شکست دادند اما در مرحله یک چهارم نهایی این بخش از رقابت ها برابر فرانسه متحمل شکست شدند و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماندند.
اسماعیل عبادی سرمربی تیم ملی تیروکمان ایران در بخش کامپوند با اشاره به این رقابت ها و عملکرد نمایندگان اعزامی ایران به آن، به ناپدید شدن تجهیزات یکی از ملی‌پوشان در فرودگاه فرانسه اشاره کرد و تاثیری که روی عملکردش داشت.
وی گفت: دربخش تیمی جام جهانی فرانسه رکورد تیمی بخش مردان جابجا شد و در بخش انفرادی هم رکوردهای جدیدی به ثبت رسید. این موضوع نشان از سطح بالای مسابقات داشت و اینکه رقابت‌های برگزار شده در هر مرحله سنگین بود.
سرمربی تیم ملی تیر و کمان ایران در بخش کامپوندگفت: در مرحله مقدماتی بخش آقایان، پالیزبان نتایج خوبی گرفت طوری که توانست رکورد تمریناتش را تکرار کند. در بخش بانوان اما گیسا بایبوردی به دلیل یکسری مسائل نتوانست آنطور که انتظار داشتیم خود را نشان دهد و عملکردی قابل قبول داشته باشد، این موضوع هم به گم شدن تجهیزاتش در فرودگاه فرانسه مربوط می‌شد که بر عملکردش تأثیر منفی گذاشت.
عبادی در مورد دلیل این اتفاق گفت: جابجایی وسایل مسافران و بعضاً ناپدیدشدن آنها اتفاقی است که در هر سفری ممکن است رخ دهد، در سفر به فرانسه این موضوع گریبان گیر گیسا بایبوردی شد. تجهیزات او البته بعد از دو روز و درست در شب آغاز مسابقات پیدا شد اما این مساله باعث شد وی نتواند تمریناتش را با تجهیزات اختصاصی خود انجام دهد. ضمن اینکه به دلیل دلواپسی به دلیل گم شدن کمان و دیگر وسایلش دچار دغدغه و استرس شده بود همه این موارد دست به دست هم داد تا نتواند در بخش انفرادی خیلی خوب ظاهر شود.
وی افزود: در بخش میکس دوبل ترکیب پالیزبان و بایبوردی توانستند طبق انتظارات مان پیش بروند، آنها با دو بردی که به دست آوردند تا مرحله سوم پیش رفتند و در نهایت هم مقابل فرانسه میزبان شکست خوردند.
سرمربی تیم ملی کامپوند ایران همچنین در پاسخ به این پرسش که «اردوهای آماده سازی تیم ملی با حضور حداقل ۷،۸ ورزشکار برگزار می‌شود اما چرا برای شرکت در جام جهانی فرانسه که مسابقاتی مهم و سطح بالا هم به حساب می‌آید تنها دو کماندار اعزام شدند؟»، گفت: اصلاً در برنامه ما اعزام به این رقابت‌ها وجود نداشت اما به خاطر بازی‌های جهانی (ورلد گیمز) تصمیم به حضور در جام جهانی فرانسه گرفتیم.
عبادی در این رابطه یادآور شد: پیش از این مقرر شده بود پالیزبان و بایبوردی در بازی‌های جهانی شرکت داشته باشند به همین دلیل تصمیم بر این شد به منظور آماده سازی این دو کماندار آنها به جام جهانی فرانسه اعزام شوند. مقدمات این اعزام انجام شد اما بعد از آن بود که تصمیم بر این گرفته شد تا برای بازی‌های جهانی رمضان بیابانی از بخش معلولان جایگزین پالیزبان شود.
سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: از هفته آینده مرحله جدید تمرینات این تیم آغاز می‌شود تا روند آماده سازی ها برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی ادامه پیدا کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار