کد خبر: ۲۱۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی از وقوع حادثه تیراندازی در اراک خبر داد و گفت: یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حوالی ساعت 22 شامگاه چهارشنبه ساکنان منطقه بلوار قدس شهرستان اراک صدای تیراندازی را شنیدند که بر اثر آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

''سرهنگ محمود خلجی'' معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص این حادثه که در ساعت 21:50 در بلوار قدس شهرستان اراک به وقوع پیوست، اظهار داشت: در پی تیراندازی راکب یک دستگاه موتورسیکلت به سمت سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 متاسفانه راننده خودرو فوت و یکی از سرنشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به شناسایی ضارب اصلی توسط پلیس، افزود: اقدامات اطلاعاتی و بررسی ویژه، جهت دستگیری ضارب اصلی که در حال حاضر متواری بوده و در دستور کار قرار دارد.

خلجی با اشاره به اینکه 2 سرنشین دیگر خودروی پژو در اختیار پلیس قرار دارند بیان کرد: اطلاعات تکمیلی این حادثه تیراندازی  متعاقبا اعلام خواهد شد.

این در حالی است که به گفته شاهدان عینی حوالی ساعت 22 راکب یک دستگاه موتورسیکلت و ترک‌نشین آن با یورش مسلحانه به یک دستگاه خودرو، باعث توقف این خودرو در بلوار قدس اراک شدند.

پس از آن با تیراندازی به سمت سرنشینان آن یک نفر را کشتند و 3 سرنشین دیگر خودرو در حال فرار بودند که یکی از آنها از ناحیه پا مجروح می‌شود، اما یک نفر دیگر  متواری و نفر چهارم نیز به وسیله پلیس شهرستان اراک در حال فرار دستگیر شد. 

همچنین ''سیدمحمد جمالیان'' رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پیگیری درباره وضعیت فرد مجروح این حادثه اظهار داشت: متاسفانه راننده خودروی پژو 206 در صحنه جان خود را از دست داده و فرد مصدوم هم اکنون در بیمارستان ولی‌عصر بستری است و با تیراندازی ضاربان، از ناحیه زانو مجروح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: حال عمومی این فرد جوان، رضایت بخش است و با اقدام به موقع اورژانس، خطری وی را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/711/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار