کد خبر: ۲۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
مربی تیم های پایه استان البرز با انتقاد از روند انتخاب مربیان چرخشی:
بازیکن اسبق لیگ برتر ایران و از مربیان با تجربه استان البرز با انتقاد از روند انتخاب مربیان چرخشی در استان گفت: فوتبال پایه البرز احتیاج به پوست اندازی اساسی دارد و لازم است تدابیر لازم توسط متولیان امر در این خصوص اندیشیده شود.

فوتبال پایه  البرز احتیاج به پوست اندازی اساسی دارد

بازیکن اسبق لیگ برتر ایران و از مربیان با تجربه استان البرز با  انتقاد از روند انتخاب مربیان چرخشی در استان گفت: فوتبال پایه  البرز احتیاج به پوست اندازی اساسی دارد و لازم است تدابیر لازم توسط متولیان امر در این خصوص اندیشیده شود.

یوسف مرادی با بیان اینکه دوران استفاده از مربیان چرخشی به پایان رسیده است ،افزود:فوتبال دنیا به سمت و سویی می رود که باید با استفاده از دانش روز  و مربیان جوان و آینده دار ،تیم های پایه را تقویت و با آموزش مهارت های لازم ،کودکان و نونهالان را آماده ورود به تیم های بزرگ کرد.

وی با اشاره به اینکه  فوتبال پایه استان البرزنیازمند پوست اندازی است،ادامه داد: به اعتقاد من دوران مربیان چرخشی که در البرز تبدیل به یک رویه نامناسب شده است ،به سر آمده و متولیان امر باید با استفاده از مربیان کارآمد ،جان تازه ای به فوتبال پایه استان ببخشند.

مرادی با تاکید بر اینکه  تا وقتی به فوتبال پایه بها داده نشود محکوم به وارد کردن  بازیکن از استان های دیگر هستیم ،گفت:استان البرز که به ایران کوچک معروف است در واقع رنگین کمانی از قومیت های مختلف است که همین امر باعث شده تا استعدادهای بسیار زیادی از این استان به فوتبال کشور معرفی شوند بنابریان لازم است تا این استعدادها با استفاده از دانش مربیان جوان بومی شکوفا شوند و شاهد واردات بازیکنان چه بسا بی کیفیت از دیگر استان ها نشویم.

بازیکن سابق لیگ برتر کشور با بیان اینکه استان البرز فوتبالیست های بسیاری را به ورزش کشور معرفی کرده که هم‌اکنون تعدادی از آنها نیز در لیگ برتر کشور، تیم ملی و حتی لیگ‌های اروپایی توپ می‌زنند،خاطرنشان کرد: فوتبال البرز  رزومه درخشانی دارد و وقتی نگاهی به این رزومه ورزشی می‌اندازیم ، شاید برای ما دردآور باشد که اکنون فوتبال البرز درجا می‌زند و فریادرسی نیست تا آستین همتی بالا زده و فوتبال البرز را از کج سلیقگی در انتخاب مربیان چرخشی نجات دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: