کد خبر: ۲۱۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴
سفر به دبی یکی از پرطرفدارترین سفرهای خارجی برای ما ایرانیان محسوب می‌شود. دبی شهر «ترین‌ها» است. در این شهر می‌توانید شاهد گران‌ترین‌ها، بزرگترین‌ها، مدرن‌ترین‌ها، سریع‌ترین‌ها، زیباترین‌ها و... باشید.

قیمت بلیط هواپیما دبی در مرداد 1401

سفر به دبی یکی از پرطرفدارترین سفرهای خارجی برای ما ایرانیان محسوب می‌شود. دبی شهر «ترین‌ها» است. در این شهر می‌توانید شاهد گران‌ترین‌ها، بزرگترین‌ها، مدرن‌ترین‌ها، سریع‌ترین‌ها، زیباترین‌ها و... باشید. از خرید در مراکز خرید دبی تا تفریحات متعددی که در این شهر وجود دارد.  همه و همه باعث می‌شوند تا هر سال هزاران نفر گردشگر از کشورهای مختلف عازم دبی شوند. دبی جایی برای تفریح و خوشگذرانی است. جایی که می‌توانید حسابی استراحت کرده و خستگی چندین ماه را یک جا از تن خود بیرون کنید. در تابستان با شروع تعطیلات تابستانی ادارات و تعطیلی مدارس نیز بسیاری عازم دبی می‌شوند. اگر عازم این شهر هستید، امروز با ما همراه شوید تا هر آنچه نیاز است را درباره بلیط هواپیما دبی در مرداد سال 1401 بدانید. به این ترتیب می‌توانید خودتان را برای سفر آماده کنید و بهترین برنامه‌ریزی را انجام دهید.

پرفروش‌ترین بلیط‌های هواپیما دبی

برای اینکه قیمت بلیط هواپیما دبی را در مرداد سال 1401 بررسی کنیم، بهتر است به‌صورت جداگانه به پروازهای دبی از شهرهای مختلف ایران بپردازیم. در ادامه درباره قیمت بلیط هواپیما دبی از مبدا شهرهای مختلف ایران در مرداد سال 1401 صحبت خواهیم کرد.

·       بلیط هواپیما تهران دبی

تهران پایتخت ایران با حدود 10میلیون نفر جمعیت است. در این شهر جمعیت بسیاری وجود دارد. به همین خاطر افراد بسیاری در ایام مختلف برای تفریح یا کار و تجارت عازم دبی می‌شوند. پروازهای مختلفی همه روزه تهران را به مقصد دبی ترک می‌کند. ایرلاین‌های مختلف پروازهای متفاوتی را به مقصد دبی انجام می‌دهند. در این میان می‌توان به شرکت ماهان اشاره کرد که بهترین نوع پرواز داخلی به حساب می‌آید. قیمت این پرواز در مرداد سال 1401 حدود 2،600،000 هزار تومان است. اگر با پروازهای خارجی سفر کنید، قیمت به حدود 7میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. بهترین گزینه برای سفر، پروازهای داخلی و ایرلاین ماهان محسوب می‌شود. البته با کمی جستجو شاید بتوانید انواع پرواز چارتر با قیمت مناسب را نیز پیدا کنید.

·       بلیط هواپیما مشهد دبی

بعد تهران، مشهد از دیگر شهرهای شلوغ و پرجمعیت ایران است. به سبب جمعیت فراوان، افراد بسیاری همه روزه از مشهد به دبی سفر می‌کنند. همچنین بسیاری از زائرانی حرم امام رضا، ابتدا به دبی رفته و از آنجا به کشور خود باز می‌گردند. در ضمن مبادلات مالی بسیاری بین مشهد و دبی انجام می‌شود. به همین خاطر پروازهای مختلفی از مشهد به مقصد دبی وجود دارند. قیمت پرواط مشهد دبی تفاوت چندانی با تهران دبی ندارد. ایرلاین‌های مختلفی در این مسیر فعالیت می‌کنند. در حال حاضر ارزان‌ترین ایرلاین، فلای دبی است که یک ایرلاین خارجی محسوب می‌شود. ایرلاین‌های داخلی فعلا در این مسیر فعالیت نمی‌کنند. حداقل قیمت بلیط هواپیما دبی از مبدا مشهد، حدود 7میلیون تومان قیمت دارد. البته معمولاً در لحظات آخر، پروازهای ایرانی نیز انجام می‌شود که حدود 4میلیون تومان قیمت دارند. همچنین می‌توانید از مشهد به تهران بیایید و از آنجا به دبی سفر کنید.

·       بلیط هواپیما بندرعباس دبی

بندرعباس یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری ایران محسوب می‌شود. تجارت بسیاری بین بندرعباس و دبی انجام می‌شود. دفتر خرید و فروش بسیاری از شرکت‌های تجاری مهم ایرانی در بندرعباس قرار دارند. به همین خاطر سفرهای بسیاری بین بندرعباس و دبی انجام می‌شود. البته که فاصله چندانی هم بین بندرعباس و دبی وجود ندارد. به حدی که بسیاری از مردم با کمک قایق و کشتی یا لنج‌های سنتی از بندرعباس به دبی سفر می‌کنند. سفر با هواپیما بسیار راحت و سریع است. ایرلاین‌های داخلی و خارجی بسیاری در این مسیر فعالیت می‌کنند. اگر قصد سفر در مرداد سال 1401 از بندرعباس به دبی را دارید، ارزان‌ترین بلیط هواپیما دبی برای شما حدود 2میلیون و 700هزار تومان خواهد بود که به ایرلاین ایران ایر تعلق دارد.

·       بلیط هواپیما شیراز دبی

پرواز شیراز دبی نیز از جمله پروازهای پرطرفدار و شلوغ ایران به حساب می‌آید. فاصله شیراز تا دبی از تهران تا دبی کمتر است. به همین خاطر ساکنین شیراز می‌توانند با هزینه بسیار مناسب، از شیراز به دبی سفر کنند. جالب است بدانید که شیراز نیز مبادلات مالی بسیاری با دبی دارد. به همین خاطر پروازهای بسیاری از شیراز به دبی توسط ایرلاین‌های مختلف داخلی و خارجی انجام می‌شود. اگر قصد سفر از شیراز به دبی را در مرداد ماه سال 1401 دارید، قشم ایرلاین بلیط 2میلیون 700هزار تومانی خود را ارائه می‌دهد که بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما دبی در مرداد 1401

خرید بلیط چارتر دبی

بلیط چارتر چیست؟ ایرلاین‌ها حتی اگر یک مسافر هم بلیط یک پرواز را خریداری کرده باشد، از نظر قوانین موظف هستند که در تاریخ و ساعت مقرر، پرواز را انجام دهند. ایرلاین‌ها یک سری هزینه‌های ثابت دارند که در هر پرواز باید پرداخت کنند. این هزینه شامل هزینه سوخت هواپیما، حقوق پرسنل، بیمه، هزینه ترانزیت و ... می‌شود. به این ترتیب حتی اگر پرواز با یک صندلی خالی انجام شود، به ضرر ایرلاین خواهد بود. به همین خاطر ایرلاین‌ها در لحظات پایانی مانده به پرواز، تمام تلاش خود را می‌کنند تا با ارائه تخفیف بیشتر، مسافران جذب پرواز کنند. به این ترتیب به هر شکلی پرواز را با حداکثر ظرفیت انجام می‌دهند. پس بلیط چارتر قیمت کمتری از بلیط معمولی دارد. با خرید بلیط چارتر دبی، می‌توانید تا حد بسیاری در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

روش خرید بلیط چارتر

روش خرید بلیط چارتر با بلیط معمولی تفاوتی ندارد. باید ابتدا وارد سایت یک شرکت توریستی گردشگری شوید. سپس مبدا و مقصد را در کنار تاریخ سفر مشخص کنید. حال باید نتایج را بررسی کنید. باید به‌دنبال بلیط‌هایی بگردید که کنار آن‌ها لیبل چارتر ثبت شده است. بلیط‌هایی که لیبل سیستمی دارند، همان بلیط‌های معمولی هستند و از نظر قیمتی به‌هیچ‌وجه ارزان نیستند. توجه داشته باشید که بلیط‌های چارتر را فقط در دوران کم‌تردد می‌توانید پیدا کنید. در اصل باید صندلی هواپیما خالی بماند تا روی آن تخفیف ارائه دهند. در صورتی که تمامی بلیط‌ها به‌صورت کامل فروش روند، هیچ بلیطی به‌صورت چارتر ارائه نمی‌شود.

همچنین باید در نظر بگیرید که بلیط‌هایی که برای یک تا 2 هفته بعد هستند را به‌هیچ‌وجه به‌صورت چارتر ارائه نمی‌دهند. در اصل ایرلاین‌ها تا آخرین لحظات منتظر می‌مانند تا تعداد مسافران به حداکثر مقدار برسد و در صورتی که زمان کافی برای فروش نداشته باشند، بلیط‌های خود را به‌صورت چارتری ارائه می‌دهند. از این سو باید نهایتاً تا یک هفته آینده به‌دنبال بلیط‌های چارتر بگردید.

قیمت بلیط هواپیما دبی در مرداد 1401

روش خرید بلیط هواپیما دبی

شما می‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری خرید خود را انجام دهید. روش حضوری از دفاتر فروش ایرلاین‌ها که عموماً در فرودگاه حضور دارند انجام می‌شود. همچنین می‌توایند به‌صورت حضوری به دفاتر آژانس‌های مسافرتی مراجعه نمایید. روش‌های غیرحضوری باعث می‌شوند تا در هزینه و زمان شما صرفه‌جویی شود. فروش اینترنتی و تلفنی جزو روش‌های غیرحضوری هستند که انواع شرکت‌های مسافرتی معتبر ارائه می‌دهند.

خب دوستان و همراهان عزیز، با قیمت بلیط هواپیما دبی از مبدا شهرهای مختلف ایران در مرداد سال 1401 آشنا شدید. فقط در نظر داشته باشید که با خرید بلیط لحظه آخری دبی از ره بال آسمان می‌توانید هزینه‌های سفر خود را تا حد بسیاری کاهش دهید.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار