کد خبر: ۲۱۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
امروز و فردا در نوار شمالی کشور، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی رگبار موقت گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

امروز و فردا در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس در استان‌های همدان، مرکزی، شرق لرستان، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نوار شرقی خوزستان و شمال غرب فارس، افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی شده است.

چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و نیز شمال فارس، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

با توجه به ناپایداری‌های محلی در ساعات پس از ظهر و اوایل شب احتمال رشد ابرهای همرفتی و رگبار موقت در ارتفاعات شرق هرمزگان وجود دارد، همچنین در در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل، باد شدید سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.

 امروز  تنگه هرمز و شرق خلیج فارس و در سه روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود. در پنج روز آینده شرق دریای عمان و از بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه غرب خلیج فارس مواج پیش‌بینی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار