کد خبر: ۲۱۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۱
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا آغاز شد.

در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب مسابقات چهار گروه نخست برگزار شد.

در گروه نخست تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد مقابل آژاکس هلند به پیروزی دو بر یک دست یافت.  

محمد صلاح در دقیقه ۱۷ و ماتیپ در دقیقه ۸۹ برای لیورپول و محمد کادوس ستاره غنایی آژکس در دقیقه ۲۷ برای مهمان گلزنی کردند. لیورپول که هفته نخست مقابل ناپولی شکست خورده بود، با این نتیجه مانند آژاکس سه  امتیازی شد.

مصاف تیم‌های گلاسکو رنجرز و ناپولی دیگر تیم‌های این گروه، چهارشنبه شب برگزار می‌شود.

در گروه B تیم پورتو در غیاب مهمدی طارمی مقابل مهمانش کلوب بروژ بلژیک با چهار گل شکست خورد. طارمی به دلیل اخراج در بازی قبلی، در این مسابقه غایب بود.

تیم بحران زده بایرلورکوزن آلمان موفق شد با ۲ گل اتلتیکو مادرید را با شکست بدرقه کند. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن در این مسابقه در دقیقه ۸۹ به زمین مسابقه آمد تا کمی وقت بازی هدر رود.

در جدول این گروه، کلوب بروژ با شش امتیاز صدرنشین است و لورکوزن و اتلتیکو سه امتیاز دارند.

در گروه C و در حساس‌ترین جدال امشب، بایرن مونیخ موفق شد در ورزشگاه آلیانز آرنا با دو گل بارسلونا را شکست دهد. لوکاس هرناندز و لروی سانه گلزنان باوارایی‌ها در این بازی بودند.

در دیگر بازی این گروه  اینتر با دو گل میزبانش ویکتوریا پلژن را شکست داد. در جدول این گروه بایرن شش امتیازی است و بارسا و اینتر با سه امتیاز پشت سر این تیم قرار دارند.

در نهایت در گروه D اسپورتینگ لیسبون با دو گل مهمانش تاتنهام انگلیس را برد و مارسی با یک گل مقابل اینتراخت فرانکفورت به برتری رسید. در این گروه اسپورتینگ شش امتیازی و صدرنشین است و تیم‌های تاتنهام و اینتراخت سه امتیاز دارند.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار