کد خبر: ۲۱۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
در مورد زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه ۱۴۰۱ یا همان مرحله ۱۴۰ دولت هنوز به شکل رسمی اعلام نکرده است. اما طبق روال ماه‌های اخیر، دولت در روز بیستم هر ماه یارانه نقدی را حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.  

فرادید| وزیر اقتصاد سه هفته قبل اعلام کرد که وزارت رفاه طرح کالابرگ الکترونیکی را شهریور به هیات دولت می‌آورد. اما در واپسین روز‌های تابستان هنوز خبری از ارائه این طرح نیست. از طرفی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز معتقد است که فعلا زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی وجود ندارد. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که اجرای این طرح حداقل به مهر ماه نمی‌رسد.

به گزارش فرادید، در مورد میزان یارانه پرداختی نیز، برخلاف ادعای برخی رسانه‌های داخلی، دولت هنوز صحبتی به میان نیاورده و احتمالا تصمیمی هم برای افزایش میزان یارانه‌ها ندارد. در چنین شرایطی یارانه دهک اول تا سوم همان ۴۰۰ هزار تومان است که به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

این مقدار برای افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ۳۰۰ هزار تومان می‌رسد. افرادی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

در این حالت کارشناسان اعتراض فرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر فرد طی شش ماه اخیر گردش مالی بیشتر از ۳۰۰ میلیون، پرواز خارجی و خرید خودرو بالای ۳۰۰ میلیون داشته باشد در دهک دهم قرار می‌گیرد. اگر هم فرد مشمول این موارد نشود، طبق درآمد فرد در دهک اول تا نهم قرار خواهد گرفت.

یارانه مهر ماه ۱۴۰۱ کی واریز می‌شود؟

در مورد زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه ۱۴۰۱ یا همان مرحله ۱۴۰ دولت هنوز به شکل رسمی اعلام نکرده است. اما طبق روال ماه‌های اخیر، دولت در روز بیستم هر ماه یارانه نقدی را حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند. بدین ترتیب یارانه بگیران باید در روز 

برچسب ها: یارانه ، یارانه نقدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار