کد خبر: ۲۱۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
امروزه در اکثر نقاط جهان، خدمات بانکداری به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می‌شود؛ در ایران نیز خدمات بانکداری نوین به تازگی و توسط برخی از بانک‌‌ها ارائه شده است.

امروزه در اکثر نقاط جهان، خدمات بانکداری به صورت اینترنتی و آنلاین ارائه می‌شود؛ در ایران نیز خدمات بانکداری نوین به تازگی و توسط برخی از بانک‌‌ها ارائه شده است. این بانک‌ها تحت عناوینی مثل دیجیتال بانک، نئوبانک یا بتابانک خدمات خود را به صورت آنلاین و در بستر اپلیکیشن به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

نخستین خدمت و شاید مهم‌ترین خدمت که توسط نئوبانک‌ها ارائه می‌شود افتتاح حساب است. افتتاح حساب به مانند ثبت‌نام در سایر اپیلکیشن‌ها امکان بهره‌مندی از خدمات بانکی را در نئوبانک‌ها فراهم می‌کند که در ادامه بیش‌تر با آَن آشنا خواهیم شد.

افتتاح حساب آنلاین در بعد از ظهر یک روز تعطیل!

افتتاح حساب در بانک‌های سنتی صرفاً در روزهای کاری، در ساعات مشخصی از روز و آن‌هم صرفاً در شعب بانک‌ها انجام می‌شود. پس باید برای رفتن به شعبه بانک و افتتاح حساب زمان قابل توجهی صرف کنیم و امیدوار باشیم در ترافیک گرفتار نشویم و کارمان هم در شعبه زود راه بیفتد.

برخلاف بانک‌های سنتی در اغلب نئوبانک‌ها می‌توانید به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت زمانی حساب بانکی باز کنید. کافی است اپلیکیشن نئوبانک را از اپ استورهای معتبر یا وب‌سایت نئوبانک دریافت کنید و بلافاصله اینترنتی حساب بانکی باز کنید. افتتاح حساب اینترنتی در بعد از ظهر یک روز تعطیل و در حالی که بر روی کاناپه دراز کشیده‌اید قطعاً تجربه متفاوتی خواهد بود.

کپی مدارک را فراموش کنید!

همراه داشتن اصل مدارک هویتی مثل شناسنامه و کارت ملی یکی از دردسرهای همیشگی برای افتتاح حساب بانکی بوده است. علاوه بر حمل این مدارک مهم که ریسک مفقود شدن را به همراه دارد، گرفتن کپی از آن‌ها نیز یکی از مشکلات افتتاح حساب در بانک‌های سنتی است. حتی بخشنامه‌های بانک مرکزی باعث نشده تا بانک‌ها از شهروندان درخواست کپی مدارک هویتی نکنند.

برخلاف بانک‌های سنتی، در نئوبانک‌ها هیچ نیازی به دریافت اصل یا کپی از مدارک هویتی برای افتتاح حساب وجود ندارد و کافی است تصاویر آن توسط دوربین تلفن همراه اسکن و بارگذاری شود. تشخیص و اسکن مدارک به صورت هوشمند و سریع انجام می‌شود. پس کپی مدارک را فراموش کنید.

عدم نیاز به موجودی اولیه در افتتاح حساب آنلاین

بسیاری از بانک‌ها برای افتتاح حساب کوتاه مدت نیاز به موجودی اولیه دارند، مبلغی که از 10 هزارتومان شروع می‌شود و گاهی به 100 هزار تومان هم می‌رسد. استدلال این بانک‌ها برای دریافت موجودی اولیه تخصیص سود به این موجودی است. در صورتی که نرخ سود حساب سپرده کوتاه مدت 8 درصد است و عملاً سود تعلق گرفته به این میزان موجودی بسیار ناچیز است.

با این حال در اکثر نئوبانک‌ها دیگر نیازی به موجودی اولیه برای افتتاح حساب آنلاین نیست. بانکینو هم به عنوان اولین نئوبانک ایران، به مشتریانش این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به موجودی اولیه افتتاح حساب انجام دهند.

بدون کارمزد و شفاف

2500 تومان برای چاپ کارت، 1500 تومان کارمزد افتتاح حساب، 4000 تومان هزینه تمبر و …. با این هزینه‌های غیرشفاف و غیرضروری خداحافظی کنید. در بانکینو بدون هیچ کارمزدی افتتاح حساب آنلاین انجام دهید. علاوه بر حذف این دست کارمزدها، شفافیت سایرکارمزدها در نئوبانک‌ها هم بیشتر از بانک‌های سنتی است و به ازای هر کارمزدی توضیحات مربوطه نیز به کاربران داده می‌شود.

در پایان برای افتتاح حساب آنلاین و استفاده از خدمات نئوبانک، باید ابتدا یک بانک معتبر را پیدا کنید. بانکینو یکی از بهترین نئوبانک‌ها در این زمینه است که به راحتی می‌توانید با ثبت نام در آن از خدماتی که دارد بهره‌مند شوید و کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. بانکینو تحت لیسانس بانک خاورمیانه، تجربه‌ای جدید و فوق‌العاده از خدمات باکیفیت بانکی را در کنار امنیت فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

از جمله خدمات و مزیت‌های بسیار ویژه بانکینو امکان دریافت وام بدون ضامن، سرمایه‌گذاری با مبالغ کم و خدمات انتقال وجه متنوع است. شما با افتتاح حساب آنلاین در بانکینو خواهید توانست از این خدمات به صورت غیرحضوری و آنلاین استفاده کنید.

برچسب ها: افتتاح حساب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار