کد خبر: ۲۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
شرکت بهره بردار سامانه فروش اینترنتی گروه بهمن خودرو، هرگونه اختلال در روند ثبت نام و واریز وجه را رد کرد.

نارضایتی برخی متقاضیان طرح جوانی جمعیت از گروه بهمن خودروبه گزارش خبرنگار گروه صنعت و معدن خبرگزاری صدا و سیما، در پی ارسال شکایت برخی متقاضیان طرح جوانی جمعیت در گروه بهمن خودرو مبنی بر اختلال در روند ثبت نام و واریز وجه در روز پایانی مهلت مقرر، موضوع را از این گروه خودرو سازی پیگیر شدیم.

طبق اعلام گروه بهمن خودرو، همه مراحل ثبت نام، تکمیل وجه و ثبت نام قطعی در سامانه فروش اینترنتی گروه بهمن (ایرانی کار) صورت می‌گیرد و این سامانه تحت کنترل و نظارت یک پیمانکار خصوصی (شرکت مگا)، زیر نظر وزارت صمت قعالیت می‌کند و این گروه دخل و تصرفی در فرآیند مراحل ثبت نام ندارد.

بعد از پاسخ این گروه خودروساز موضوع را از مدیریت سامانه فروش پیگیر شدیم.

شرکت بهره بردار سامانه فروش اینترنتی گروه بهمن، با اعلام ثبت نام قطعی بیش از ۹۰ درصد متقاضیان خودرو‌های ارائه شده در طرح جوانی جمعیت این خودروساز، وجود هرگونه اختلال از سوی این سامانه در مراحل ثبت نام را رد کرد.

این شرکت با اشاره به حساسیت موجود در طرح جوانی جمعیت در پاسخ به پیگیری خبرگزاری صدا و سیما گفت: بعد از مشخص شدن افراد واجد شرایط و تایید نهاد‌های نظارتی، از ساعت ۱۸ روز شنبه تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۵ آذر یعنی ۷۲ ساعت برای واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت نام زمان وجود داشته و بیش از ۹۰ درصد متقاضیان ثبت نام قطعی انجام داده اند.

این شرکت با اعلام اینکه در این گروه ۵ طرح ثبت نامی برای جوانی جمعیت وجود داشته و ۱۳۳۲ خودرو درنظر گرفته شده گفت: ثبت نام هزار و ۲۳۲ نفر از مادران مشمول انجام شده و در هر ۵ طرح موجود بیش از ۹۰ درصد متقاضیان ثبت نام قطعی کرده و در مجموع ۱۰۰ نفر از منتخبان اقدام به واریز وجه نکرده اند.

همچنین این شرکت یادآور شد برای این ۱۰۰ سهمیه باقیمانده، در روز‌های ابتدایی هفته آینده افراد فهرست رزرو جایگزین خواهند شد و برای آن‌ها پیامک ارسال می‌شود.

شرکت بهره بردار تاکید کرد: مشکلات احتمالی رخ داده هنگام واریز وجه و یا برگشت وجه به حساب متقاضیان مربوط به درگاه اینترنتی پرداخت وجه و مشکلات حساب بانکی افراد متقاضی است.
***

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار