کد خبر: ۲۱۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
باشگاه سایپا به عدم صدور رأی دیدار جنجالی شهرداری آستارا و خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به عدم صدور رای مسابقه جنجالی این تیم با خیبر خرم‌آباد واکنش نشان داد.

در بیانیه این باشگاه آمده است: قریب یک ماه پیش بود که در دیدار تیمهای خیبر خرم اباد و شهرداری آستارا و پس از دمیده شدن سوت پایان بازی، اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد حواشی این دیدار بر متن مسابقه غلبه نماید که البته برخی از آنها نیز مسبوق به سابقه بود و خوشبختانه هیچکدام از این موارد، از چشمان تیزبین خبرنگاران و دوربینهای حاضر در ورزشگاه، مخفی نماند که البته نیازی نیز به شرح مجدد واقعه و تکرار مکررات نیست. اما نکته ای که می باید در اینجا به آن اشاره نمود، مطوّل بودن زمان رسیدگی به این موضوعات أست و سؤالی که در ادامه به ذهن متبادر میگردد این أست که چگونه کمیته محترم انضباطی در ماجرای اخراج محمود فکری و دو دستیارش در دیدار با تیم پارس جنوبی جم، در کمترین زمان ممکن اقدام به صدور رای می نماید اما در مورد این مسابقه و پس از گذشت حدود یکماه از زمان برگزاری آن، هنوز هیچ حکمی برای آن صادر نگردبده است؟!!

این در حالیست که باشگاه سایپا به واسطه همین آراء و متعاقب آن محرومیت سرمربی و همکارانش، هزینه های بسیاری را پرداخت نمود که کمترین آن، از دست دادن چند امتیاز مهم، آنهم در هفته های آغازین لیگ دسته اول بود و چه بسا اگر این محرومیتها چند هفته دیرتر صورت میپذیرفت، قطع به یقین جایگاه این تیم فراتر از آنی بود که اکنون میبینیم. ضمناً خاطر نشان میشود که باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا به هیچ عنوان بدنبال محرومیت هیچیک از اهالی فوتبال اعم از بازیکن، مربی و…. نبوده و هدف از انعکاس این مطلب، صرفاً گِله گذاری از فرآیند صدور آرای انضباطی برای تیمها به ویژه در فصل جاری بوده است. در پایان ذکر این نکته ضروری أست که این باشگاه کوچکترین تردیدی در عدالت کمیته محترم انضباطی نداشته و ضمن سپاس از تلاشهای عزیزان مسئول در این کمیته، بر عدالت محمو بودن این عزیزان، صحّه میگذارد.

258 258

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار