کد خبر: ۲۱۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
اقتصادنیوز : رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF۷» در بازار امروز ۴۴۸ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و افت ۵میلیون تومانی را ثبت کرد.

استارت افت قیمت خودرو از روز گذشته زده شد و امروز شاهد ادامه این روند بودیم؛ بطوریکه «پژو ۲۰۷ دنده ای» پس از هفته‌ها رشد قیمت امروز با افتی ۲۲ میلیونی رکود کاهش قیمت را شکست. به گفته فعالان بازار خودرو رکورد قیمت در این بازار در حالی شکسته شد که در ابتدای روز شاهد کاهش نرخ دلار در بازار بودیم و با رسیدن روز به نیمه این روند تغییر کرد قیمت به مرز روز گذشته بازگشت، اما بازار خودرو روند کاهشی را به افزایشی شدن ترجیح داد و با این شرایط امروز شاهد افت قیمت در این بازار بودیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S۷ پلاس»، «سمند LX با موتورEF۷»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF۷» در بازار امروز ۴۴۸ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و افت ۵میلیون تومانی را ثبت کرد. اما «هایما S۷پلاس» با  افت ۵ میلیونی یک میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «کاهش تدریجی قیمت در بازار خودرو پس از طغیان چند هفته اخیر+ جدول» بخوانید. 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار