کد خبر: ۲۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه استعفا داد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا سهیلی مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه پس از هفت ماه پذیرش مسئولیت مدیرکلی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از سمت خود استعفا داد.

متن این استعفا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف کرمانشاه تاریخی و زیبا

با عرض سلام و احترام

قریب به هفت ماه در اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خدمتگذارتان بودم در این مدت با تمام توان کوشیدم تا برای جبران عقب ماندگی‌ها در هر سه بخش میراث فرهنگی، زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی اقدامات پایه‌ای را بنا بگذارم جهادگرانه کوشیدم با مصادیق فساد در هر قسمت مبارزه کنم اگرچه در این مدت هیچ‌گونه دریافتی از وزارت میراث فرهنگی نداشتم.

به فضل الهی این ریل‌گذاری انجام شد و مسیر درست حرکت میراث مشخص شد به عنوان نمونه دو ثبت جهانی شامل اسب کرد و آثار ساسانی و اشکانی کنگاور تا تیسفون حرکت خود را آغاز کرد و الان از اولویت‌های اصلی وزارتخانه است، موزه که بیش از چند دهه بود که بلا تکلیف بود تأمین بودجه و انتخاب مشاور شد و ان‌شاءالله با عزم اداره‌کل تا کمی بیش از یک‌سال دیگر قابل افتتاح است.

برای اولین بار در ایران سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وارد سایت‌های جهانی شد و بیستون اولین سایت جهانی است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتخار استان و ایران خواهد شد.

در بخش زیرساخت‌های گردشگری پروژه‌های پل معلق داریان، چالابه و دهکده گردشگری حسین‌آباد آماده شروع عملیات اجرایی است.

شهربازی‌های سراب و لوتوس از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در صورت عزم شهرداری می‌تواند یک‌ساله افتتاح شود.

چندین مجتمع خدمات رفاهی تأمین زیرساخت شدند و انشاءالله در اربعین سال بعد در خدمت زوار اباعبدالله خواهند بود. برندسازی و ورود برندها برای حل فروش صنایع دستی اتفاق افتاد و...

به فضل الهی همچنان که اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان‌های کرمانشاه و کردستان در طول مسئولیت حقیر به اداره‌کل برتر کشور تبدیل شد میراث فرهنگی کرمانشاه نیز در وزارتخانه خوش درخشید و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های عظیم استان در کشور به چشم آمد و تأمین بودجه چندین برابری محقق شد.

در پایان خدای را سپاس که فرزند کمترینتان را همراه بودید و افتخار خدمت به شما ملت غیور و کم توقع را در این اداره مهم و تأثیر گذار برعهده داشتم و با وجود بسیاری مشکلات حلقه‌های مفقود شده رونق گردشگری و اقتصاد آن را با همت همکاران سختکوش و گرانقدرم ایجاد و در ریل رونق و توسعه قرار گرفت. پیگیری شما هم استانی‌های عزیز در وصول نتایج متعالی و به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها مؤثر و مهم است.

اینک که به درخواست بنیاد مستضعفان برای تأمین مالی در راستای کمک به ضعفا و رفع محرومیت‌ها و ایجاد اشتغال در محروم‌ترین نقاط ایران عزیز عهده‌دار مدیرکلی اموال و املاک بنیاد مستضعفان تهران شدم از این سمت استعفا و با توکل بر خدا و دعای خیر شما ملت استوار و صبور، جهاد مقدسی دیگر را در سنگر بنیاد و اهداف مقدس این نهاد انقلابی آغاز خواهم کرد. خدمتگذار جهادگر خود را از دعای خیرتان محروم نکنید. همچنانکه از اعتماد جناب مهندس ضرغامی بزرگوار و جناب سردار امیری‌مقدم عزیز و جناب دکتر صحرایی گرامی سپاسگزاری ویژه می‌کنم، برای هرگونه قصور از تک تک شما مردم شریف کرمانشاه عزیز حلالیت می‌طلبم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار