کد خبر: ۲۲۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرزخبر داد :
بانک توسعه تعاون همواره با رویکرد حمایتی از تولید و اشتغال کلیه اقشار جامعه اعم از تولیدکنندگان، صنعتگران و متقاضیان خوداشتغالی 6 هزار و 918 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 246 فقره پرونده به اشخاص حقوقی و 3 هزارو 282 میلیارد ریال در قالب 3066 پرونده به اشخاص حقیقی پرداخت گردیده است.

پرداخت 3312 فقره تسهیلات در بانک توسعه تعاون استان البرز

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان البرز درنشست خبری با اصحاب رسانه در گزارشی از تسهیلات و خدمات ارائه شده ، کل تسهیلات پرداختی از ابتدای سال تاکنون را در حدود 10 هزار و 200 میلیارد ریال در قالب 3 هزار و 312 فقره پرونده اعلام کرد و گفت:بانک توسعه تعاون همواره با رویکرد حمایتی از تولید و اشتغال کلیه اقشار جامعه اعم از تولیدکنندگان، صنعتگران و متقاضیان خوداشتغالی 6 هزار و 918 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 246 فقره پرونده به اشخاص حقوقی و 3 هزارو 282 میلیارد ریال در قالب 3066 پرونده به اشخاص حقیقی پرداخت گردیده است.
غیاثی تعامل مطلوب با سازمان های حمایتی و کمک به خوداشتغالی مددجویان تحت پوشش این نهادها را از دیگر دستاوردهای بانک عنوان کرد و افزود: طی سال جاری 415 میلیارد ریال در قالب 435 فقره تسهیلات به این عزیزان پرداخت گردیده و این روند همچنان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه رسالت و سیاست ثابت و همیشگی بانک توسعه تعاون حمایت از تعاونی ها و ارتقاء سطح فعالیت آنهاست ،ادامه داد: طبق قانون بانک توسعه تعاون موظف است 70 درصد از تسهیلات و منابع خود را به بخش تعاون کشور اختصاص دهد که بحمدالله در این خصوص از لحاظ آماری در وضعیت مطلوبی میباشیم و انشالله تا پایان سال سهم خود در حمایت از تعاونی ها و تعاونگران را محقق خواهیم ساخت.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز گفت: با هدف حمایت از تولید و صنعت، در قالب بند الف تبصره 18 قانون بودجه نیز مبلغ 1546 میلیارد ریال تسهیلات به اشخاص حقوقی شامل تولید کنندگان و صنعتگران پرداخت گردیده که اکثرا از سازمان های متولی امر اشتغال و تولید مانند وزارت صمت، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت میراث فرهنگی و .... دارای مجوز هستند و در حال حاضر نیز پرداخت اینگونه تسهیلات ادامه دارد.
غیاثی با بیان اینکه همراهی و تعامل بانک توسعه تعاون با صنعتگران و تولیدکنندگان به گونه ای است که با افتخار اعلام میکنیم تاکنون هیچ مرکز تولیدی یا صنعتی در البرز که با مشکلات مالی روبرو شده را به دلیل تاخیر در بازپرداخت تسهیلات به تعطیلی یا توقف تولید نکشانده ایم، افزود: از ابتدای تشکیل پرونده متقاضیان تا ادامه مسیر، طبق قانون و ضوابط بانکی بر اهلیت و تراز مالی واحدهای تولیدی تاکید داشته و کمال همکاری و حسن تعامل را با آنها داشته ایم.
وی با اشاره به کاهش مطالبات غیر جاری نسبت به تسهیلات پرداختی در استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک توسعه تعاون مشکل خاصی به ویژه با اشخاص حقیقی در بازپرداخت تسهیلات دریافتی ندارد و همواره بر این باور است که مردم فهیم استان البرز جزو خوش حساب ترین مشتریان بانکی کشور هستند که ارائه خدمات به آنها مایه مباهات است.

نام:
ایمیل:
* نظر: