کد خبر: ۲۲۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
هنگامی که به دنبال خرید لپ تاپ مناسب تریدینگ هستید، مهم است که در مورد بودجه و نیازهای خود واقع بین باشید. اگر محدودیت بودجه‌ای وجود ندارد و فقط می‌خواهید بهترین لپ تاپ ممکن را بخرید می‌توانید به سراغ پرچمداران هر شرکت بروید. با این حال، بهتر است به دنبال تعادلی بین هزینه و عملکرد/ویژگی‌ها باشید.

معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید، بورس و فارکس

هنگامی که به دنبال خرید لپ تاپ مناسب تریدینگ هستید، مهم است که در مورد بودجه و نیازهای خود واقع بین باشید. اگر محدودیت بودجه‌ای وجود ندارد و فقط می‌خواهید بهترین لپ تاپ ممکن را بخرید می‌توانید به سراغ پرچمداران هر شرکت بروید. با این حال، بهتر است به دنبال تعادلی بین هزینه و عملکرد/ویژگی‌ها باشید. وقتی با بودجه محدود کار می‌کنیم، باید مهم‌ترین اجزای مورد نیاز را مشخص و بعد از آن بقیه اجزا را بر اساس آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی سخت‌افزار مهم در یک لپ تاپ برای ترید، بورس و فارکس می‌پردازیم.

خصوصیات بهترین لپ تاپ برای ترید فارکس و بورس

بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان آن را به عنوان دستگاهی مناسب در نظر گرفت. ویژگی‌هایی مثل صفحه نمایش با وضوح و کیفیت بالا، بهینگی مصرف انرژی و.... مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید قبل از خرید بهترین لپ تاپ برای فارکس، بورس و ترید در نظر بگیرید، موارد زیر هستند:

صفحه نمایش

اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار که باید در هنگام انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید، بورس و فارکس در نظر گرفته شود، اندازه و وضوح صفحه نمایش است. بهتر است لپ تاپ انتخابی شما صفحه نمایشی با کیفیت و وضوح بالا داشته باشد.

پردازنده، رم، حافظه ذخیره‌سازی و کارت گرافیک

بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس باید بتواند از پس اجرای برنامه‌های ترید بربیاید. برای همین لازم است پردازنده این لپ تاپ از حد متوسط بالاتر باشد. به عنوان مثال بهتر است از پردازنده اینتل سری Core i7 استفاده کنید. لپ تاپ مناسب برای ترید نیازمند رم بالا است. بهتر است نقطه شروع را ۱۶ گیگابایت رم قرار دهیم. در مورد فضای ذخیره‌سازی هم بهتر است حداقل ۲۵۶ گیگابایت SSD را در نظر بگیریم.

در مورد کارت گرافیک بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس باید بگوییم که نیازی نیست حساسیت زیادی داشته باشید. برای یک تجربه همه جانبه و عالی در تریدینگ لازم است به فکر خرید مانیتور های اضافی باشید. برای همین کافیست کارت گرافیک لپ تاپ شما بتواند به چند مانیتور خروجی تصویر بدهد. بنابراین نیازی به کارت گرافیک قوی با حافظه بالا ندارید.

معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید، بورس و فارکس

شارژدهی و طول عمر باتری

یک ویژگی ضروری برای بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس داشتن باتری با شارژدهی خوب و طول عمر بالا است. اگر می‌خواهید هنگام سفر و در حرکت، معاملات را از دست ندهید باید به دنبال خرید لپ تاپی با باتری عالی و شارژ دهی طولانی باشید.

طراحی و وزن

بهترین لپ تاپ برای فارکس، ترید و بورس، باید طراحی شیک و باریکی داشته باشند تا بتوان راحت آن‌ها را همه جا برد. برای دیدن لیست لپ تاپ‌های سبک وزن برتر موجود در بازار کافی است عبارت «سبک ترین لپ تاپ های بازار تاپ رایان» را در گوگل جستجو کنید و با انتخاب اولین نتیجه، مدل‌های سبک وزن برتر را ببینید.

بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس

حالا که با ویژگی‌های حائز اهمیت در بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس آشنا شدیم، به سراغ معرفی چند مدل از لپ تاپ‌هایی که شرایط گفته شده را دارند، می‌رویم. در انتخاب دستگاه‌هایی که در لیست بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس آمده‌اند علاوه بر ویژگی‌های بالا، قیمت و در دسترس بودن آن مدل در بازار کشورمان را هم لحاظ کرده‌ایم.

لیست بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس شامل مدل‌های زیر است:

  • لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۶ اینچ مدل MK183
  • لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro Core i7 32GB RAM
  • لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook Flip B3 Core i7 32GB RAM

لپ تاپ اپل مک بوک پرو ۱۶ اینچی مدل MK183

اولین مدل از لیست بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس، مک بوک پرو ۱۶ اینچی با پردازنده M1 Pro است. این لپ تاپ با صفحه نمایش ۱۶.۲ اینچی فوق‌العاده‌اش که در بدنه‌ای سبک و زیبا قرار گرفته، بهترین لپ تاپ برای ترید، فارکس و بورس است. صفحه نمایش عالی، وزن کم، سخت‌افزار قدرتمند این مدل که شامل پردازنده اختصاصی اپل می‌شود، به اندازه کافی برای تریدینگ توانا است.

این لپ تاپ از نظر باتری و شارژدهی عملکرد بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود این دستگاه با فاصله بهترین لپ تاپ برای ترید، بورس و فارکس باشد. البته نباید قیمت بالا و متفاوت بودن سیستم عاملش را فراموش کرد. اگر سوالی در مورد مک بوک پرو و یا تفاوت آن با مک بوک ایر دارید، پیشنهاد می‌کنیم با ورود به سایت تاپ رایان در بخش مقالات، عبارت «لپ تاپ مک بوک پرو» را جستجو کرده و مقالات مربوط به این دستگاه را مطالعه کنید.

مشخصات مک بوک پرو ۱۶ اینچی مدل MK183 به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش: ۱۶.۲ اینچی Liquid Retina XDR
  • پردازنده: اختصاصی M1 Pro اپل
  • کارت گرافیک: اختصاصی ۱۰ هسته‌ای اپل
  • رم: ۱۶ گیگابایت LPDDR5 غیر قابل ارتقا
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۱۲ گیگابایت SSD
  • وزن: ۲.۲ کیلوگرم
  • شارژدهی باتری: تا ۲۱ ساعت

معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید، بورس و فارکس

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5 Pro Core i7 32GB RAM

دومین مدل از لیست بهترین لپ تاپ برای فارکس، بورس و ترید، یک لپ تاپ قدرتمند از برند لنوو است. اگر برای ترید تصمیم به خرید لپ تاپ مناسب گرفته‌اید، با نگاهی به لیست قیمت لپ تاپ لنوو، این دستگاه بهترین گزینه به نظر می‌رسد. این لپ تاپ ۱۶ اینچی که قابلیت استفاده به عنوان لپ تاپ گیمینگ را هم دارد، با یک صفحه نمایش با کیفیت، وزن کم و طراحی زیبا گزینه‌ای مناسب برای ترید، فارکس و بورس است.

مشخصات Legion Pro 5 Core i7 32GB RAM به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش: ۱۶ اینچی IPS با رزولوشن QHD
  • پردازنده: اینتل core i7 نسل ۱۱
  • کارت گرافیک: RTX 3050ti
  • رم: ۳۲ گیگابایت DDR4
  • فضای ذخیره‌سازی: ۱ ترابایت SSD
  • وزن: ۲.۳ کیلوگرم

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook Flip B3 Core i7 32GB RAM

مدل سوم از لیست بهترین لپ تاپ برای ترید و فارکس اکسپرت بوک از ایسوس است. این لپ تاپ سبک و جمع و جور که قابلیت استفاده به عنوان تبلت را دارد، صفحه نمایشی عالی به همراه سخت‌افزار فوق العاده دارد. شارژدهی این لپ تاپ به نسبت سخت‌افزار قابل قبول است.

مشخصات ExpertBook Flip B3 Core i7 32GB RAM به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش: ۱۴ اینچی لمسی FHD
  • پردازنده: اینتل core i7 نسل ۱۱
  • کارت گرافیک: اینتل Iris Xe
  • رم: ۳۲ گیگابایت DDR4
  • فضای ذخیره‌سازی: ۵۱۲ گیگابایت SSD
  • وزن: ۱.۶ کیلوگرم

سخن پایانی

انتخاب بهترین لپ تاپ برای ترید و بورس با دانستن ویژگی‌های ضروری و آشنایی با چند مدل موجود در بازار ایران، آسان‌تر می‌شود. در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای فارکس و ترید خصوصیات مهم چنین لپ تاپی را توضیح دادیم. پس از آن لیستی از ۳ مدل که اکنون در بازار ایران قابل خرید هستند و استحقاق حضور در لیست بهترین لپ تاپ برای فارکس و ترید را داشتند، معرفی و به صورت کلی بررسی کردیم.

معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید، بورس و فارکس

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده مدل‌های دیگر برای کاربری‌های مختلف، از بخش لپ تاپ‌ سایت فروشگاه اینترنتی تاپ رایان دیدن کنید. در بخش لپ تاپ فروشگاه اینترنتی تاپ رایان لپ تاپ‌ها به صورت اختصاصی دسته بندی شده‌اند. برای مشاهده لپ تاپ‌های تخصصی کافیست از آدرس toprayan.com وارد سایت شده یا به سادگی با جستجوی عبارت «خرید لپ تاپ تاپ رایان» در گوگل، روی نتیجه اول کلیک کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار