کد خبر: ۲۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
اخیرا بسیاری از خوانندگان سایت تجارت آنلاین در تماس با این پایگاه خبری اعلام کرده اند که برخی افراد با سواستفاده از نام تجارت آنلاین و ثبت نام های مشابه در دامنه های دیگر اقدام به تبلیغات وسیع و فروش پکیچ های درآمدزایی از اینترنت نموده اند.

توضیح درباره سوء استفاده از نام تجارت آنلاین

اخیرا بسیاری از خوانندگان سایت تجارت آنلاین در تماس با این پایگاه خبری اعلام کرده اند که برخی افراد با سواستفاده از نام تجارت آنلاین و ثبت نام های مشابه در دامنه های دیگر اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی ، تبلیغات وسیع و فروش پکیچ های درآمدزایی از اینترنت نموده اند.

متاسفانه برخی از شهروندان نیز به واسطه همین تبلیغات گسترده جذب این کانال ها و سایت ها شده و  از نظر مالی متضرر شده اند. تشابه اسمی این سایت ها با سایت خبری تجارت آنلاین سبب شده تا روزانه شاهد تماس های بسیاری از افرادی باشیم که برای خرید این پکیج ها هزینه پرداخت کرده اند و متضرر شده اند.

بر این اساس به استحضار خوانندگان عزیز می رسانیم سایت تجارت آنلاین در دامنه دات آی ار حدود یک دهه است به عنوان یک رسانه با مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه اطلاع رسانی و انتشار خبر  فعالیت نموده و  فاقد هر گونه کانال تلگرامی یا فعالیت مالی و خرید و فروش محصول و یا پکیچ درآمدزایی از اینترنت می باشد  و هیچ ارتباطی با سایت هایی که با نام های مشابه در دامنه هایی دیگر ثبت شده اند ندارد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار