کد خبر: ۲۲۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
رسانه پرتغالی با انتشار آمار ستاره ایرانی در 4 سال حضورش در لیگ پرتغال به تمجید از او پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «گل پوینت» پرتغال امروز با انتشار آماری به ارزیابی عملکرد مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در 4 فصل حضورش در لیگ برتر پرتغال پرداخت.

طارمی از زمان ورودش به لیگ برتر پرتغال در فصل 2019-2020 نشان داد که گلزنی قهار است. ستاره ایرانی با پیراهن ریوآوه در اولین فصل حضورش در لیگ پرتغال با 18 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان فصل ایستاد.

طارمی بعد از درخشش در ترکیب ریوآوه راهی پورتو شد. ستاره ایرانی در اولین فصل حضورش در ترکیب اژدها 16 گل به ثمر رساند و در رده سوم بهترین گلزنان فصل 2020-2021 قرار گرفت.

 

ستاره سابق پرسپولیس در دومین فصل حضورش در پورتو آمارش را بهبود بخشید و موفق شد به 20 گل زده برسد ولی نتوانست جایزه آقای گلی را کسب کند و در رده دوم ایستاد.

طارمی در این فصل 2022-2023 تاکنون یک هفته مانده به پایان لیگ با 21 گل زده صدرنشین بهترین گلزنان است و راموس ستاره بنفیکا با 18 گل زده در رده دوم قرار  دارد. طارمی اگر در هفته پایانی اتفاق خاصی نیفتد آقای گل لیگ پرتغال می شود.

در ارزیابی فنی سایت گل پوینت طارمی در طول 4 فصل حضورش در لیگ پرتغال با کسب نمره 6.68 از 10 عملکرد رضایت بخشی از خود در این لیگ اروپایی به جای گذاشت.

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار