کد خبر: ۲۲۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲
دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی ساعت 18:30 پنجشنبه بین دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دوم مرحله نیمه نهایی جام حذفی فردا عصر در ورزشگاه خالی از تماشاگر پاس تهران بین دوتیم هوادار و پرسپولیس برگزار خواهد شد. مسابقه ای که اگر در ورزشگاه سالم و کامل آزادی برگزار می شد حداقل بیش از 60 هزار تماشاگر داشت اما در این دیدار هوادار میزبان است و می‌خواهد از امتیاز میزبانی اش به طور کامل استفاده کند و به همین دلیل حضور تماشاگران در این بازی ممنوع است. 

این سومین مسابقه دو تیم در این فصل است در دو بازی لیگ برتر یکبار پرسپولیس 3 بر یک برنده شد و در بازی برگشت یک بر صفر هوادار تیم پرسپولیس را شکست داد و همان باخت باعث فشار روانی زیادی روی گل محمدی و بازیکنان سرخپوش در لیگ شد. هوادار لیگ برتر را با 4 مساوی پیاپی و با 33 امتیاز و ایستادن در رده دهم جدول تمام کرد اما پرسپولیس در سال جدید باختی نداشت و با 7 برد به قهرمانی رسید و اکنون به دنبال رسیدن به فینال و صید دومین جام قهرمانی فصل است. 

هوادار سرسخت ترین حریف پرسپولیس خواهد بود هم از نظر اینکه بازیکنان سابق استقلال را در اختیار دارد و هم ساکت الهامی یک مربی صدرصد استقلالی است که چند مرتبه ای هم جز گزینه  های سرمربیگری استقلال مطرح شده بود. از سویی دیگر الهامی در سه سال اخیر در دو جام حذفی تیم های تراکتور تبریز و نساجی مازندران را قهرمان کرده هرچند بعد از هر قهرمانی از آن تیم کنار گذاشته شده است! اکنون پرسپولیس اگر می خواهد به فینال برسد باید مربی قهرمان فصل گذشته را شکست بدهد. مربی که خود را متخصص جام حذفی می داند. این مسابقه تقابل ارزان ترین و گران ترین تیم های لیگ برتر هم محسوب می شود. هوادار در برخی سایت های قیمت گذاری بازیکنان ارزان ترین و پرسپولیس گران ترین تیم لیگ برتر عنوان شده اند. 

پرسپولیس روی کاغذ در همه زمینه ها از هوادار بهتر است و فقط سکوهای خالی و سکوت آزار دهنده ورزشگاه می تواند انگیزه بازیکنان پرسپولیس را کم کند. از سویی دیگر 8 بازیکن این تیم تک اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد حضور در فینال که شاید دیدار با استقلال باشد را از دست خواهند داد. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک،سینا اسدبیگی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، سعید صادقی، عیسی آل‌کثیر و دانیال اسماعیلی‌فر تک اخطاره های پرسپولیس هستند. خود یحیی گل محمدی هم یک کارت زرد دارد و اگر داور این مرتبه به او اخطار بدهد شاید دربی احتمالی در فینال را از دست بدهد. 

ظاهرا قرار است مهدی تاج به عنوان تماشاگر در این بازی حاضر شود زیرا در جشن قهرمانی پرسپولیس در قائمشهر هیچ یک از مدیران فدراسیون و  سازمان لیگ حاضر نشدند و این مساله باعث گلایه مدیران باشگاه شده بود.

پرسپولیس برای رسیدن به نیمه نهایی تیم های ون پارس اصفهان، سپاهان و گل گهرسیرجان را شکست داد. آسان ترین حریف سرخپوشان در این مسیر تیم دسته اولی ون پارس اصفهان بود که البته سرخپوشان به سختی از آن عبور کردند. هوادار اما تیم های چادرملو و مس رفسنجان و استقلال ملاثانی را شکست داد و در واقع با قرعه ای آسان تر نسبت به سایر تیم ها به نیمه نهایی رسیده است.

اسامی داوران مرحله نیمه نهایی جام حذفی:

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲
استقلال و نساجی مازندران ساعت 18:30 
داوران: حسن اکرمی، مهدی عالیقدر، محمدرضا مدیرروستا، عبدالنبی پورخلف
ناظر: رضا سخندان

پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲
هوادار تهران و پرسپولیس ساعت 18:30
داوران: علی صفایی، امیرمحمد داودزاده، رحیم حاجی‌پور، سیدعلی اصغر مومنی
ناظر: فریدون اصفهانیان

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار