کد خبر: ۲۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
مقاله دکتر علی منتظری، رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و محقق برجسته ایران که در موضوع «ارتقای کیفیت زندگی مبتلایان سرطان پستان» به نگارش درآمده به عنوان پراستنادترین مقاله یک نشریه معتبر علمی و جزو یک درصد پراستنادترین مقالات علمی دنیا در این حوزه تخصصی معرفی شد.
 دکتر علی منتظری در مقاله خود با عنوان Health-related quality of life in breast cancer patients: A bibliographic review of the literature from 1974 to 2007 که در آگوست 2008 در نشریه (Journal of Experimental & Clinical Cancer Research (JECCR به چاپ رسیده به یک بررسی کتاب‌شناختی جامع و گسترده در زمینه یافته‌های پژوهشی منتشره در زمینه کیفیت زندگی مبتلایان سرطان پستان در مجلات پزشکی انگلیسی زبان دنیا در فاصله سال‌های 1974 و 2007 پرداخته است.
 
بر اساس گزارش پایگاه استنادی وب‌آوساینس، این مقاله طی هفت سال اخیر 177 بار مورد استناد قرار گرفته و بیش از 34 هزار و 330 بار دیده شده است.
 
دکتر منتظری در تحقیقات این مقاله در مجموع 971 عنوان مستند علمی را شناسایی کرده و پس از حذف موارد تکراری، خلاصه 606 عنوان مستند را مورد بررسی اولیه و در نهایت یافته‌های 477 عنوان مقاله را مورد بررسی اجمالی قرار داده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر: