کد خبر: ۳۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴
رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت درباره‌ی وضعیت اجرای برندسازی جایگاه‌های سوخت در کشور و استقبال این طرح از سوی جایگاه‌داران می‌گوید در صورت پیوستن جایگاه‌ها در قالب یک برند خطر از بین رفتن کارمزد جایگاه‌داران وجود دارد.
بیژن حاج محمدرضا با بیان این‌که برندسازی به شکل مبهمی در حال اجراست، گفت: دولت در این فکر است که با پوشش جایگاه‌ها تحت عنوان برندهای مختلف حدود ۳۵۰۰ قراردادی که با جایگاه‌داران مختلف دارد را به ۲۰۰ تا ۳۰۰ با صاحبان برند کاهش داده و خود را از دردسرهای مالی این حوزه بیرون بکشد.وی افزود: در طراحی این امر موارد بسیاری مغفول مانده است.
منبع:ایسنا
برچسب ها: سوخت ، تجارت آنلاین ، خطر
نام:
ایمیل:
* نظر: