کد خبر: ۳۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
رئیس اتاق تعاون
رئیس اتاق تعاون در گفت‌وگو با ایلنا: با استعفای رئیس صندوق توسعه‌ملی موافقت شد/ توضیح نوبخت به رسانه‌ها تا لحظاتی دیگر با استعفای رئیس صندوق توسعه‌ملی موافقت شد/ توضیح نوبخت به رسانه‌ها تا لحظاتی دیگر رئیس اتاق تعاون گفت: در نشستی با حضور رئیس‌جمهور با استعفای رییس صندوق توسعه ملی موافقت شد. بهمن عبدالهی رئیس اتاق تعاون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز هیات امنای صندوق توسعه ملی اظهار داشت: در این جلسه با استعفای صفدر حسینی و سایر اعضای هیئت مدیره این صندوق موافقت شد. رئیس اتاق تعاون ایران افزود: دلیل این استعفا همانطور که قبلا گفته شده بود به سبب دریافت حقوق های بالا بوده و مقرر شد تا ساعاتی دیگر سخنگوی دولت در این رابطه توضیحات تکمیلی را به رسانه‌ها اعلام کند. وی در خصوص اعضای جدید صندوق گفت: مقرر شد در جلسه آتی هیئت امنائ اعضای جدید صندوق توسعه ملیانتخاب شوند او همچنین با بیان اینکه نشست هیأت امنای صندوق توسعه ملی با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: آقایان علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، بیژن زنگنه وزیر نفت، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کشور ، جلال پور رییس اتاق بازرگانی در این جلسه حضور داشتند.

رئیس اتاق تعاون گفت: در نشستی با حضور رئیس‌جمهور با استعفای رییس صندوق توسعه ملی موافقت شد.
 بهمن عبدالهی  رئیس اتاق تعاون ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز هیات امنای صندوق توسعه ملی اظهار داشت: در این جلسه با استعفای صفدر حسینی و سایر اعضای هیئت مدیره این صندوق موافقت شد.
 
رئیس اتاق تعاون ایران افزود: دلیل این استعفا همانطور که قبلا گفته شده بود به سبب دریافت حقوق های بالا بوده و مقرر شد تا ساعاتی دیگر سخنگوی دولت در این رابطه توضیحات تکمیلی را به رسانه‌ها اعلام کند.
 
وی در خصوص اعضای جدید صندوق گفت: مقرر شد در جلسه آتی هیئت امنائ اعضای جدید صندوق توسعه ملیانتخاب شوند
 
او همچنین با بیان اینکه نشست هیأت امنای صندوق توسعه ملی با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: آقایان علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، بیژن زنگنه وزیر نفت، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کشور ، جلال پور رییس اتاق بازرگانی در این جلسه حضور داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: