کد خبر: ۳۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام این خبر که تعرفه تلفن همراه و اینترنت ۲۰ درصد کاهش یافته است، گفت:استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد، لذا به منظور تامین این هزینه کمترین هزینه نگهداری شامل پرسنل و کابل از مشترکان دریافت می شود.

محمود واعظی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با بیان اینکه تعدیل قیمت خطوط ثابت در حال طی کردن مراحل قانونی خود است، گفت:جلساتی چند ماه گذشته بین دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات و شرکت مخابرات برگزار شد،در این جلسه ها هزینه ها و سرمایه گذاری های آینده بررسی  و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که در برخی از تعرفه هایی که به مردم فشار وارد می کند، تغییری ایجاد نشود.
 
هزینه اینترنت در سبد خانوار کاهش یافته است
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ،افزود:براساس تصمیم گیری جدید هزینه مکالمه تلفن ثابت درون استانی بین 6-7 درصد افزایش پیدا می کند و از30ریال به 45 ریال برای تلفن درون استانی است و تلفن ثابت به همراه همانند گذشته است.
 
واعظی ادامه داد:استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد، لذا به منظور تامین این هزینه کمترین هزینه نگهداری شامل پرسنل و کابل از مشترکان دریافت می شود.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه هزینه اینترنت در سبد خانوار کاهش یافته است،تصریح کرد:همزمان با افزایش تعرفه تلفن ثابت، تعرفه تلفن همراه کاهش و همچنین هزینه اینترنت بین 17-20 درصد کاهش داشته است./
نام:
ایمیل:
* نظر: