کد خبر: ۳۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان کرمان با حضور دکترعیسی رضایی مدیر عامل موسسه، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران کوثر برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان کرمان با حضور دکترعیسی رضایی مدیر عامل موسسه، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل، معاونین و مدیران کوثر برگزار شد.
دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب استان کرمان با اشاره به روند شکل گیری کوثر گفت: از دوسال قبل مسیر حرکتی موسسه به سمت حمایت ویژه از جامعه هدف و جذب منابع ارزان قیمت گرایش پیدا کرده است .تا کنون فرآیند انتقال حقوق بیش از ۲۵۰ هزار بازنشسته و پرسنل نیروهای مسلح  به موسسه کوثر محقق شده و تا پایان سال جاری این رقم به ۳۰۰ هزار نفر ارتقا می یابد و گوی سبقت را از بانکهای سپه و کشاورزی در بخش میزبانی و ارایه خدمات  بانکی به بازنشستگان و کارکنان نیروهای مسلح  خواهیم ربود.
نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: کوثر در بانک مرکزی، نیروهای مسلح و مشتریان جایگاه خوبی را کسب کرده است .
رهبر کارآفرین اقتصادی با اشاره به نام زیبای موسسه اظهار داشت: مباهات می کنیم و به خود می بالیم که تحت این نام مقدس فعالیت می کنیم و تا زمانی که این نام را گرامی می داریم و از آن حفظ حراست می کنیم موفق هستیم .
دکتر رضایی در ادامه از خدمات ارزشمند محمدرضا پاکاری در طول تصدی مدیریت شعب استان کرمان تشکر کرد و تغییرات را در کوثر به مثابه مسابقه دو امدادی دانست که هر نفر پرچم را با طی مسیری به نفر بعدی تحویل می دهد و نفر بعدی ادامه مسیر را با انگیزه و شتاب بیشتری طی می کند. 
در پایان مراسم ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات ارزشمند محمد رضا پاکاری طی حکمی از سوی دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر؛ محمدعلی جهانشاهی به عنوان مدیر جدید شعب استان کرمان منصوب شد.
کاهش نرخ سود بانکی باید تابع عرضه و تقاضا باشد
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در نشست خبری با خبرنگاران استان کرمان گفت: به اعتقاد بنده کاهش نرخ سود بانکی باید تابع عرضه و تقاضا باشد و نباید به جیب سپرده گذاران خرد دستبرد بزنیم، زیرا کاهش نرخ سود تا جایی مناسب است.
وی اظهارداشت: در اواخر دولت قبل تورم 45 درصدی به جیب هموطنان حمله ور شده و تورم یک هجمه سراسری به کل اقتصاد کشور بود که در حال حاضر کاهش یافته و دولت در مهار آن و رساندن تورم به زیر 10 درصد بسیار موفق عمل کرد.
دکتر رضایی تصریح کرد: برنامه نیمه دوم سال جاری دولت حرکت به سمت رونق اقتصادی است و با انتشار 45 هزار میلیارد تومان اوراق و پرداخت مطالبات پیمانکاران، رونق مختصری به فعالیت های اقتصادی داده می شود.
مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر درباره اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بحث نامانوسی نیست، تکیه به خود است و اینکه داشته های خودمان را تقویت کرده و درون زا و برون نگر باشیم و باید محصولی تولید کنیم که قابلیت صادرات داشته باشد.
وی با بیان اینکه یکی از نهادهایی که در اقتصاد مقاومتی نقش دارد، سازمان های دولتی هستند که باید خریدهایشان را از تولیدات داخلی داشته باشند، گفت: برای تولید نیاز به نقدینگی است و دولت در این راستا یا باید استقراض کرده یا از سیستم بانکی به عنوان عامل سوم استفاده کند که این اتفاق افتاد وکوثر به عنوان تامین کننده مالی و برای همکاری با سازمان محیط زیست، شیلات و عشایری ورود کرده ایم.
رضایی در پایان تصریح کرد: تبدیل شدن موسسه اعتباری کوثر به بانک منوط به اتمام و جمع بندی بررسی ها از سوی بانک مرکزی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: