کد خبر: ۳۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
نشست مشترک مسئولان پست و پس‌انداز عراق و پست‌بانک‌ایران به‌منظور پیگیری اجرای تفاهم‌نامه‌های دوجانبه در راستای تعیین راهکارهای لازم جهت گسترش همکاری‌های فی‌مابین و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و تبادل تجربیات، هجدهم آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این نشست که با حضور زینب عبدالصاحب‌عبود‌البنا رئیس اداره پست و پس‌انداز عراق و خسرو فرحی مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره این بانک برگزار شد، راهکارهای موجود درخصوص ارائه خدمات بانکی به گردشگران عراقی و زائران ایرانی و تبادل وجوه بین طرفین بررسی شد.
همچنین در این نشست مقرر شد برای تسریع در فرآیند اجرای موارد مطرح شده، کمیته‌های مشترک همکاری تشکیل و هیأتی از نمایندگان پست‌بانک‌ایران به کشور دوست و همسایه عراق اعزام شوند. 
گفتنی است: پیش از این تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه بین پست و پست بانک ایران و پست و پس‌انداز کشور عراق به‌منظور استفاده بهینه از امکانات و توانمندی‌های یکدیگر جهت ارائه خدمات متنوع پستی و مالی به یکدیگر با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و حسن‌کاظم الراشد وزیر ارتباطات عراق و مدیران عامل این مجموعه‌ها، هفتم بهمن‌ماه سال 1393 در تهران امضاء شده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: