کد خبر: ۳۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
مدير شعب بانك ايران زمين استان هاي البرز، قزوين و زنجان از شركت البرز پالايش اشتهارد نخستين پالايشگاه خصوصي فرآورده هاي نفتي البرز بازديد کردند.
به گزارش روابط عمومي: در اين ديدار ابتدا مهندس قاسمي مدير عامل شركت ضمن قدرداني از حضور مديران بانك ايران زمين در شركت البرز پالايش، اين ديدار را سرآغاز تعاملات هر چه بيشتر شركت با اين بانك ارزيابي كرده و نسبت به معرفي شركت اظهار داشت: اين پالايشگاه در سال ۱۳۹۲تاسيس و روزانه بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ بشكه فرآورده هاي نفتي توليد مي كند.
وي افزود: اين پالايشگاه توسط بخش خصوصي به بهره برداري رسيد و با توليد بنزين، نفت سفيد، نفت گاز، نفت كوره و نفت نفتال به پيش بيني ارز آوري سالانه ۱۵۰ميليون دلار پرداخته و با تلاش هاي زياد توانسته به كشور هاي همسايه از جمله تركيه، ارمنستان، پاكستان، عراق و افغانستان صادرات داشته باشد كه البته لازم بذكر است كليه تعاملات و پرداخت ها بصورت نقدي و بعد از عمليات گمرگي انجام مي شود .
وي در ادامه از ايجاد اشتغال ۲۴۰ نفري بصورت مستقيم و غير مستقيم خبر داد و با اشاره به وضعيت اقتصادي و گذراندن سه سال سخت و دشوار روز ها و ماه هاي آينده را نويد بخش فعاليت بهتر شركت دانست كه در اين ميان از حمايت و كمك سيستم بانكي نمي توان غافل شد.
در ادامه اين جلسه پسنديده مديريت شعب استان هاي البرز، قزوين و زنجان بانك ايران زمين ضمن ابراز خرسندي از وجود شركت البرز پالايش اشتهارد به عنوان نخستين پالايشگاه خصوصي كشور و مديران متخصص، حمايت كامل بانك ايران زمين را از اين شركت اعلام داشت و آمادگي صدور ضمانت هاي بانكي مورد نياز اين شركت كه با توضيحات مدير عامل اين شركت در حدود ماهيانه ي۱۰۰ ميليارد ريال براي خريد از بورس كالاست را مطرح كرد كه با استقبال وي روبرو و خواستار پيگيري انجام اين عمليات شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: