کد خبر: ۴۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو روز دوشنبه 29 آذر1395 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل، ششمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری به منظور ایجاد بستری مناسب جهت شناختن شاخص‌های نوین مشتری مداری و تأثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه‌های موفق برای بهره‌مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو در تاریخ 29آذر 95 با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
در این اجلاس ملی که با حمایت انجمن علمی استاندارد ایران برگزار شده بود، منتخبین پس از ارزیابی شاخص های مشتری محوری و مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش، لوح های رضایت مندی مشتری را دریافت کردند.
در این همایش جواد اکبری(معاونت اعتباری) به نمایندگی از مؤسسه اعتباری ملل نشان سه ستاره رضایت مندی مشتری را از این همایش دریافت کردند.
در متن این لوح خطاب به مدیرعامل موسسه اعتباری ملل آمده است:
گرامی داشتن حقوق مردم در تمام ادیان و فرهنگ ها جایگاه والایی داشته و در دنیای تجارت امروز با عنوان رضایتمندی مشتری، یکی از عوامل بنیادی ماندگاری و تعالی سازمانی شده است.
در همین راستا از شما که با تلاش های بی شائبه خود در حوزه کسب و کار و تجارت با در نظر گرفتن سلایق مصرف کننده، رضایتمندی مشتری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده اید قدردانی نموده و این لوح را به پاس مشتری مداری حضرتعالی و مجموعه متبوعتان در ششمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری سال 1395 تقدیم حضورتان می نمائیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: