کد خبر: ۴۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی، فرارسیدن سال 1396 و عید نوروز را تبریک گفت.
در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.
بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل والنهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال ...»
فرا رسيدن سال 1396 هجري شمسي را به دوستان، ياران، همراهان و خانواده گرانقدر بانك كشاورزي تبريك مي گويم.
با همه فراز و فرودهاي داخلي و خارجي، در سالي كه گذشت توانستيم با هم افزايي و خودآگاهي سازماني از طريق دانش و بينش و كوشش و آفرينش ذهن خلاق و هوشمند كاركنان خود، گام هاي اثرگذاري در راه اعتلاء و شكوفايي اقتصادي كشور عزيزمان برداريم و موفقيت هاي چشمگيري در حوزه بانكداري داخلي و بين المللي با هدف گذاري براي نيل به توسعه پايدار كشاورزي و در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي به دست آوريم.
از آنجا كه رسيدن به تعالي توسعه، از رهگذر بُرش هاي برنامه اي سالانه عبور مي كند، ضروري است تمركز خود را براساس « مسئوليت پذيري سازماني» و«تعّهدحرفه اي» قرار دهیم. از این رو، «مديريت رفتارحرفه اي» اولويت اصلي بانك براي سال آينده خواهد بود.
ان شاء الله در سال 1396 نیز به یاری پروردگار، در سایه زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، هدایت دولت محترم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و حمایت مجلس محترم شوراي اسلامي، با تمام توان برای تداوم موفقیت و استمرار در مسیر خدمت رسانی، پیشرفت و تعالی خواهیم کوشید .
ما روندی را از سال های گذشته شروع کرده ایم و هرسال را در بانک کشاورزی با عنوانی متمایز ساخته ایم. سال 94 را سال «جهش» و سال 95 را سال «تلاش» خواندیم و به همین مناسبت شایسته است سال 1396 ، سال «تداوم» در بانک کشاورزی باشد که برگرفته از عبارت «توسعه درآمدها، آینده نگری و مدیریت رفتارهای حرفه ای» است.
بدون ترديد با عزم، انگيزه، پشتكار و حميّت سازماني براي تحقق اولويت هاي عملياتي بانك، نقش و جايگاه تخصصي بانك كشاورزي در برنامه ششم توسعه به عنوان محور تأمين مالي و اقتصادي بخش كشاورزي بيش از پيش برجسته خواهد شد و شاهد پيشرفت هاي مستّمر و چشمگيري در مسير تحقّق توسعه پايدار بخش كشاورزي و نيز تأمين امنيت غذايي و رسيدن به خودكفايي در ميهن عزيزمان خواهم بود.
از خداوند متعال تداوم خدمت رساني به ملت شريف ايران را در سال جديد مسئلت دارم.

 

مرتضی شهیدزاده

نام:
ایمیل:
* نظر: