کد خبر: ۴۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
سامانه نظارت و ارتباط مردمی بانک شهر در ایام نوروز به صورت 24 ساعته پاسخگوی شهروندان خواهد بود .
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی، این بانک از طریق سامانه نظارت و ارتباطات مردمی خود (8655) پاسخگوی نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان به صورت شبانه روزی خواهد بود. بر این اساس، با توجه به توسعه بانکداری الکترونیک به عنوان محور فعالیت‌های بانک شهر و به دنبال افزایش حجم تراکنش‌های مالی مشتریان در ایام نوروز، سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک، پشتیبان شهروندان در حوزه خدمات بانکی و در هر ساعت از شبانه روز است تا در اسرع وقت نظرات و مشکلات احتمالی را دریافت کرده و به آن رسیدگی کند. شهروندان و مشتریان بانک شهر می‌توانند از طریق تماس با شماره 8655 (سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر)، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایات خود را از خدمات این بانک به ویژه در ایام نوروز مطرح کنند تا تعامل دوسویه بانک شهر و شهروندان بیش از پیش در سالجاری نیز ادامه یابد
نام:
ایمیل:
* نظر: