کد خبر: ۴۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی، با ارسال نامه ­ای به مدیرعامل بانک کشاورزی، از عملکرد روابط عمومی این بانک تشکر و قدردانی کرد.
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با ارسال نامه ­ای به دکتر «مرتضی شهیدزاده» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، از عملکرد روابط عمومی این بانک به دلیل اطلاع­ رسانی موثر درباره تبصره 35 قانون بودجه سال 95 تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، «محمدعلی کریمی» در این نامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرایی بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان از سوی بانک مرکزی، اظهار داشت: بانک کشاورزی اهتمام ویژه­ ای برای اجرایی کردن این دستورالعمل داشته و با جدیت نسبت به اجرایی کردن آن گام برداشت .
وی آگاه سازی مشمولان استفاده از این دستورالعمل با استفاده از ابزارهای اطلاع­ رسانی و رسانه­ ها را یکی از مهم ترین اقدامات روابط عمومی بانک کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: اطلاع­ رسانی به شیوه ساده و قابل فهم از سوی روابط عمومی، تلاش این مجموعه را در برقراری ارتباط مناسب و مؤثر با افکار عمومی و مشتریان هویدا می­ کند.
مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در خاتمه از همکاران سختکوش بانک کشاورزی به ویژه رئیس و کارکنان روابط عمومی این بانک تشکر و قدردانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: