کد خبر: ۴۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
انتشار تصویر بانوی اول آمریکا باز هم دردسر ساز شد
کاخ سفید اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ را به عنوان بانوی اول آمریکا منتشر کرد که باعث ایجاد اختلاف نظر در افکار عمومی و یک جنجال و دردسر تازه در این کشور شد!
جنجالی تازه به خاطر عکس همسر ترامپ!
یک پایگاه اینترنتی آمریکایی به جنجال‌های ایجاد شده بر سر انتشار نخستین عکسِ ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عنوان بانوی اول این کشور پرداخت.
'اینکوایرر' روز سه‌شنبه نوشت: کاخ سفید روز دوشنبه اولین عکس رسمی ملانیا ترامپ را به عنوان بانوی اول آمریکا منتشر کرد که باعث ایجاد اختلاف نظر در افکار عمومی این کشور شد.
در این عکسِ مدل پیشین (ملانیا) در دست چپ او یک انگشتر الماس بسیار بزرگ و در دست راستش انگشتر درخشان دیگری دیده می‌شود که به نظر منتقدان تلاش وی در خودنمایی و نمایش ثروت خود است.
به نوشته پایگاه اینترنتی مذکور، بسیاری در آمریکا این عکس را مصنوعی و شبیه به عکس‌هایی که در دهه 90 قرنِ گذشته در مدارس از دانش‌آموزان می‌گرفتند، دانستند.
منتقدان بسیاری هم به محتوای پیام ملانیا ترامپ که همزمان با عکس منتشر شده اشاره کردند که در آن گفته شده عکس در محل اقامت جدید ترامپ در کاخ سفید گرفته شده و به هزینه‌های زیادی که بر مردم آمریکا به‌خاطر اقامت وی در نیویورک تحمیل اشاره کردند.
ملانیا ترامپ بر خلاف همسران رئیسان جمهوری پیشین آمریکا به دور از دونالد ترامپ در برج مجللی در نیویورک زندگی می‌کند و چندان در دید عموم ظاهر نمی‌شود.
پیش تر نیز در دوران نامزدی در انتخابات جنجال عکس برهنه ملانیا ترامپ که سال ها پیش بر روی مجله جنسی ویژه مردان منتشر شده بود برای ریاست جمهوری آمریکا رسوایی به بار آورده بود و همان زمان  "روزنامه نیویورک پست” با ادعا اینکه به تصاویر خصوصی همسر ترامپ دست پیدا کرده که تاکنون منتشر نشده تصاویری شرم‌آور را از "ملانیا ترامپ” چاپ کرد. روزنامه "نیویورک پست” ، پس از آنکه "ملانیا” به صورت کاملاً عریان در یک مجله جنسی مرتبط با آقایان ظاهر شده است، اظهارات ترامپ مبنی براینکه همسر اسلوونیایی او به زودی، بانوی نمونه کاخ سفید خواهد شد را به سخره گرفت.
"آلیه دو پاسویل”، عکاس ملانیا می گوید: "ملانیا، مدل بسیار زبردستی بود و از اینکه به صورت عریان در تصویر ظاهر شود، هیچ گونه ابراز نارضایتی نکرد.”
کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در واکنش به انتشار عکس‌های برهنه و قدیمی ملانیا –همسر ترامپ– در نشریه آمریکایی نیویورک پست، از آن با عنوان "تجلی از بدن انسان” یاد کرد و اعلام کرد نامزد جمهوری‌خواه بابت انتشار این تصاویر در روزنامه نیویورک پست آشفته و ناراحت نیست!


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار