کد خبر: ۴۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
آیین معارفه آقای جوادی پور رئیس جدید مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران و تودیع آقای غدیر مهدوی رییس سابق این مرکز برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، آقای نعمت اللهی معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه ایران در این آیین، برگزاری مراسم تودیع و معارفه دو چهره برتر و فرهیخته علمی کشور در روز میلاد امام جواد (ع) را منشا خیر برای شرکت دانست و افزود : آقای جوادی پور دارای20سال سابقه مدیریت در رده های مختلف شرکت وکشور است و با تعهد و تخصص بالایی که دارد می تواند با همکاری کارکنان این مجموعه علمی در جهت توسعه دانش بر اساس اهداف و سیاست های بیمه ایران حرکت نماید .
وی با بیان اینکه در دوران مدیریت قبلی مرکز نیز تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف صورت گرفته و با سرعت خوبی حرکت شده است تصریح کرد : سود آوری و دانش دو بال برای پویایی و تحرک بهتر برای مرکز علمی کاربردی بیمه ایران است و این مرکز باید با برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان ضمن افزایش توانایی ومهارت کارکنان، با آموزشهای مناسب میزان خدمت رسانی به بیمه گذاران و خدمات پس از فروش را نیز ارتقا بخشد .
دکتر غدیر مهدوی رئیس سابق این مرکز نیز با بیان اینکه سرمایه گذاری ودانش می تواند به تعالی کشور کمک کند تاکید کرد اگر می خواهیم بیمه پیشرفت کند ، باید بهای بیشتری به آموزش داده شود .
همچنین آقای جوادی پور سابقه حضور خود را در مرکز آموزش علمی کاربردی از زمان تاسیس آن بیان و اضافه کرد برنامه ها وسرفصل هایی اجرایی در این مرکز را با همکاری جمعی از مدیران وکارشناسان تدوین نموده ایم و در حال حاضر نیز بر اساس راهبردهای تدوین شده حرکت خواهیم کرد که مهمترین آنها پرورش دانشجویان براساس الگوی اقتصاد مقاومتی در جهت کار آفرینی واشتغال زایی خواهد بود تا علاوه بر درآمدزایی برای مجموعه، مولفه های اقتصاد مقاومتی را نیز پیاده نماییم.
مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران، تنها مرکز تخصصی آموزش بیمه در کشور است که از سال 1389 براساس مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دارای مجوز پذیرش دانشجو بوده است.
این مرکز با جذب استادان و خبرگان حوزه بیمه، در حال حاضر دارای 882 دانشجو در رشته های حقوق، مدیریت بیمه، مدیریت کسب وکار، حسابداری و معارف است که در دو مقطع کاردانی وکارشناسی مشغول آموزش هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: