کد خبر: ۴۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
جشن میلاد حضرت علی(ع)، و روز مرد با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد موسسه در نمازخانه اداره مرکزی برگزار شد.
جشن میلاد مظهر علم و عزت، عدالت، سخاوت و شجاعت حضرت علی(ع)، و روز مرد با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ارشد موسسه در نمازخانه اداره مرکزی برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل در این مراسم که به مناسبت میلاد امیرالمونین حضرت علی(ع) و بزرگداشت مقام مرد برگزار شد مدیرعامل موسسه اعتباری ملل مطالبی را جمع کارکنان اداره مرکزی بیان کردند.
سید امین جوادی با اشاره به رشادت‌ها، شجاعت‌ها و دلیری‌های امیرالمونین(ع) گفت: در دنیای امروز که معنویت گمشده بشریت است، شناساندن شخصیت‌های بی‌نظیری همچون حضرت علی که در همه مقاطع عمر گرانبهایش برای تمام نسل‌ها الگو و اسوه کاملی بودند امری شایسته، بلکه ضروری است. 
وی افزود اگر اخلاق اداری و احساس مسئولیت در زندگی کاری انسان وجود داشته باشد، کارکردن شیرین وتوام با رضایت شغلی ورضایت مردم وپیشرفت امور وشکوفائی کار می گردد.
یکی از ویژگی های همکاران موسسه باید رعایت اصل مسئولیت پذیری در ازای حقوق دیگران باشد. مسئولیت کارکنان موسسه در پاسخگویی به مردم، وظیفه ای بسیار مهم و آزمایش سختی برای آنان است و کسی می تواند موفق تر باشد که در عرصة خدمت رسانی از دیگران پیشی گیرد و در انجام وظایف و تعهدات خود در قبال جامعه و مردم کوتاهی نکند.
جوادی با اشاره به تکنولوژی روز و استفاده از تلگرام تذکراتی را به همکاران داد وگفت: مرید امام علی(ع) هیچگاه وقت و زمان کاری خود را درگیر تلگرام و... نمی کند. اگر از این تکنولوژی برای پیشرفت و پیشبرد کارها استفاده شود بسیار خوب است اما وای به زمانی که استفاده از این برنامه ها برای شما ایجاد وابستگی و وقت گذرانی بکند. هیچ چیز خطرناکتر از انحطاط اخلاقی و بی مسئولیتی نیست که دراین صورت سلامت جامعه از بین می رود وانسانیت انسان فرو می ریزد.
نام:
ایمیل:
* نظر: