کد خبر: ۴۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
رویارویی دوباره "سرهنگ" و "حقوقدان" این بار خارج از مناظره های تلویزیونی
تجارت آنلاین: شهردار تهران در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی با انتقاد صریح از عملکرد روحانی آن هم در روزهای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری نشان داد "سرهنگ" دوباره رو در روی "حقوقدان" ایستاده است.
حمله
تجارت آنلاین: شهردار تهران در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی با انتقاد صریح از عملکرد روحانی آن هم در روزهای ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری نشان داد "سرهنگ" دوباره رو در روی "حقوقدان" ایستاده است.  
قالیباف اگر چه مثل چهار سال قبل در مناظره نامزدهای ریاست جمهوری رو به روی حقوقدان نمی ایستد اما در هفته های اخیر نشان داده است از هر تریبونی برای انتقاد از عملکرد دولت یازدهم استفاده می کند.
تقابلی که این بار البته قرار نیست در مناظره های تلویزیونی اتفاق بیفتد و ادبیات سیاسی ایران را با واژه هایی نظیر سرهنگ، حقوقدان و گاز انبری غافلگیر کند.
شهردار تهران این بار در جمع تعدادی از فعالان دانشجویی به انتقاد از عملکرد و سخنان رییس جمهور پرداخت و گفت: با مدیریت بخشنامه‌ای نمی‌توان با سونامی بیکاری مقابله کرد.کسی که برای کسب رأی وعده ۱۰۰ روزه می‌دهد درکی از مدیریت اجرایی ندارد.
محمدباقر قالیباف در این دیدار با بیان مطلب فوق گفت: سونامی بیکاری فضای اجتماعی و اقتصادی کشور را تا سرحد فروپاشی تخریب کرده است.
وی ادامه داد: امروز نه تنها انبوهی از طبقه محروم جامعه دنبال کار می‌گردند بلکه اصلی‌ترین دغدغه عمده بسیاری از قشر متوسط نیز اشتغال فرزندان‌شان شده است.وقتی کسی بی‌هیچ مبنا و فقط برای کسب رأی وعده 100 روزه می‌دهد مشخص است که درکی از مدیریت اجرایی کشور ندارد و مجبور می شود به بی‌صداقتی روی بیاورد.
شهردار تهران گفت: حتی بعد از 4 سال نیز هنوز رئیس جمهور در آستانه انتخابات به صدور بخشنامه و نامه‌نگاری و رسانه‌ای کردن آن روی آورده است؛ با «مدیریت بخشنامه‌ای» که نمی‌شود با سونامی بیکاری مقابله کرد.هزینه‌های بازگشت انحرافیون به بازی سیاست نتیجه ناکارآمدی دولت حرف است.
سخنان شهردار تهران که در رسانه های اصولگرا با استقبال و پوشش خبری گسترده ای مواجه شده است بی شک حالا باید منتظر ماند و دید این بار روحانی در پاسخ به شهردار تهران چه می گوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار