کد خبر: ۴۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
مسعودی مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان بانک قرض الحسنه مهر ایران با ارزيابي و بررسي آمار عملکرد پايان سال ۹۵، شعب برتر استان در حوزه هاي جذب منابع، تخصيص مصارف و کاهش ميزان مطالبات را معرفي نمود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اين اساس، شعب دانشگاه با ۱۱۷ درصد، زهک با ۱/۸۶ درصد، انقلاب زابل با ۷۵ درصد، بلوار جمهوري با ۵/۶۶ درصد و ميرزاي شيرازي با ۵/۶۶ درصد رشد منابع قرض الحسنه نسبت به سال ۹۴ در زمره شعب برتر استان در حوزه جذب منابع قرار گرفتند.
همچنین با اقدامات موثر انجام شده در حوزه پیگیری وصول مطالبات، شعب نيکشهر و بازار ايرانشهر استان سيستان و بلوچستان کمترين ميزان مطالبات را به خود اختصاص داده اند.
گفتنی است، با ارائه مطلوب خدمات الکترونیک بانک قرض الحسنه مهر ایران در این استان، شعب دانشگاه، جمهوري، قدس چابهار، سيدالشهداء و انقلاب زابل به ترتيب پنج رتبه برتر در حوزه بانکداري الكترونيك را از آن خود نمودند.
خاطرنشان می سازد، طبق اعلام دبیر کمیسیون هماهنگي بانک هاي استان سيستان و بلوچستان، بانک قرض الحسنه مهر ايران توانست در حوزه رشد منابع قرض الحسنه در بين ديگر بانکهاي استان به كسب رتبه اول نايل گردد. در اين راستا منابع قرض الحسنه مديريت شعب استان سيستان و بلوچستان نسبت به سال ۹۴ با ۵۵ درصد رشد همراه بوده است.
شایان ذکر است، مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان بانک قرض الحسنه مهر ايران در بين استان هاي کشور در پايان سال ۹۵، جزء ده استان برتر در حوزه رشد منابع بوده است.
اداره روابط عمومی و بازاریابی این موفقيت ارزشمند را به مديريت و کارکنان ساعي و پرتلاش بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان سيستان و بلوچستان تبريک عرض مي نمايد.

نام:
ایمیل:
* نظر: