کد خبر: ۴۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
وزرای امور خارجه، اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی امروز ضمن بازدید از دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از غرفه بانک صادرات بازدید کردند.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه، دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی و دکتر ولی ا... سیف رئیس کل بانک مرکزی ج.ا.ا با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که در تاریخ ٢٦ الی ٢٩ فروردین ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با حضور کارشناسان ، صاحب نظران نظام بانکی در حال برگزاری است، از غرفه این بانک بازدید کردند
 در این دوره از نمایشگاه این بانک با معرفی بخشی از توانمندی ها و قابلیت های شرکت های تابعه خود مشارکت داشته و طی آن خدمات بیمه ای قابل ارائه از سوی شرکت بیمه سرمد و همچنین قابلیت های بخش فناوری اطلاعات که از طریق شرکت مبنا کارت آریا ارائه می شود را به نمایش درآورده و کارشناسان بخش های یاد شده آماده ارائه خدمات مشاوره ای به بازدید کنندگان هستند.
شایان توجه است؛ این نمایشگاه در راستای معرفی قابلیت نهادهای مالی داخلی و خارجی برگزار و برای آن فرهنگ سازی عمومی و بالابردن سواد مالی اقشار جامعه ، ارتقای صنعت مالی کشور و بالابردن سطح تعاملات بین شرکتی، ارتقاء سطح ارتباطات بین المللی صنعت مالی ایران هدفگذاری شده است.
گفتنی است؛ این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه بر پا می شود.  فرصت مغتنمی است تا شرکتهای فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض دید، دست اندرکاران و متخصصان این عرصه قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این عرصه، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را معرفی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: