کد خبر: ۴۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
نرم‌افزار معاملات آنلاين اختصاصي كارگزاري بانك سامان در روز نخست نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با استقبال كارشناسان حوزه فناوري اطلاعات و فعالان بازار روبرو شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سامان به نقل از کارگزاری بانک سامان، این محصول که با نام اختصاری #سامان_پيشتاز در خدمت فعالان بازار سرمایه قرار گرفته است، پس از ماه‌ها بررسي نياز مشتريان و با بهره‌گیری از توان کارشناسان این شركت تهيه و ارايه شده است.
بر اساس این گزارش، دسترسي همزمان به امكانات، سرعت و توانمندي ويژه در ارسال درخواست‌هاي با حجم بالا، دسترسي به تحليلگر آنلاين، يكپارچگی نرم‌افزارهاي معاملاتي آنلاين، اينترنتي و آتي سكه و باشگاه مشتريان در يك صفحه از جمله امكانات اين نرم‌افزار است. ضمن اینکه سرور اختصاصي قدرتمند كارگزاري بانك سامان پشتوانه اين نرم‌افزار جديد است.
این گزارش حاکی است، تمام فعالان بازار سرمایه که در مدت برپایی نمایشگاه بورس عضو باشگاه مشتريان کارگزاری بانک سامان شوند، از معادل ٥٠ ميليون تومان تراكنش امتياز برخوردار و در قرعه‌كشي روزانه آن، از ده‌ها هديه بهره‌مند می‌شوند
علاقمندان و فعالان بازار سرمايه برای آشنايي بیشتر با اين سامانه معاملاتي می‌توانند به غرفه کارگزاری بانک سامان در سالن ميلاد، طبقه همكف، غرفه شماره ١٠٩ مراجعه کنند.
دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تا روز 29 فروردین ماه از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

نام:
ایمیل:
* نظر: