کد خبر: ۴۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
معاون بازاریابی و فروش سایپا خبر داد:
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس گزارش های شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران (ISQI ) برای دوره سه ماهه سوم سال 95، شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش گروه سایپا، با رشد چشمگیری روبه رو بوده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از سایپانیوز، رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت:میزان شاخص کل رضایت مشتریان از فرایندهای فروش در دوره زمانی یاد شده با 14% رشد نسبت به سال 94 به عدد 652 رسیده است که این میزان؛ بیشترین رشد در بین شرکت های خودرو ساز است.
وی افزود: گروه سایپا در شاخص های برخورد و پاسخگویی کارکنان نمایندگی، سهولت در روش های خرید خودرو، سهولت دسترسی به شبکه نمایندگی های فروش و محل تحویل خودرو، مطابقت خودرو تحویلی با مشخصات تعیین شده در زمان ثبت نام، مدت زمان صرف شده جهت طی مراحل اداری ثبت نام و تحویل خودرو در زمان مقرر طبق قرارداد خرید، امتیازهای بالای 700 را کسب کرده است که در نوع خود منحصر به فرد است.
نام:
ایمیل:
* نظر: