کد خبر: ۴۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
براساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفندماه 95 ، خودرو کیاسراتو و ساندرو از تولیدات گروه سایپا موفق به اخذ 4 ستاره کیفی شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از سایپانیوز، در گزارش اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در اسفند ماه سال گذشته، تنها خودرو سراتو از سایپا موفق به ارتقای کیفیت شده و همراه با خودرو ساندرو توانسته بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داده و حائز 4 ستاره کیفی شود.
بر اساس این گزارش در این ارزشیابی خودروهای CS35 چانگان، برلیانس    H330 ، پارس تندر و تندر 90 پارس خودرو نیز از محصولات گروه خودروسازی سایپا از 3 ستاره کیفی در اسفندماه 95 برخوردار شدند.
بر پایه این گزارش در بخش خودروهای گروه سنگین، کشنده های ولوو  FH 500 و FH 460 از تولیدات شرکت سایپادیزل نیز 4 ستاره کیفی را در ماه های بهمن و اسفند ماه 95 به خود اختصاص داده اند.
گفتنی است افزایش کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا بر اساس تاکید مدیرعامل گروه سایپا و در راستای کیفی سازی محصولات انجام شده است و این روند برای سایر محصولات این گروه در حال انجام است و قطعا در بررسی های آتی این شرکت افزایش کیفیت محصولات سایپا صورت خواهد پذیرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر: