کد خبر: ۴۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
بیمه حافظ سال 95 را با چند برنامه گسترده آغاز کرد. این شرکت بیمه گر مناطق آزادی ، با برنامه ریزی در بخش های متفاوت گامهای مثبتی برای توسعه برداشت که در ابتدای امر قابل تصور نبود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از بانکداری ایرانی ، شرکت بیمه حافظ ، برنامه‌های گسترده‌ای را برای افزایش سوددهی شرکت، آغاز کرده که خلق بازارهای جدید از جمله آنها است.یکی دیگر از برنامه های شرکت افزایش تعداد نمایندگان و گسترده کردن شبکه فروش است. همچنین بیمه حافظ با موافقت سهامداران این شرکت و کسب مجوزهای لازم از بیمه مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار برای افزایش ۱۰۰ درصدی سرمایه ای را در دستور کار خود قرارداد.
در گزارش سازمان حسابرسی در خصوص افزایش سرمایه شرکت بیمه حافظ آمده است که با عنایت به جزء "ب" ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان و با توجه به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ 7 اذر ماه سال 1395 هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ 61,000,000,000 ریال به مبلغ 122,000,000,000 ریال از محل آورده نقدی سهامداران به منظور افزایش توان مالی شرکت ارائه می گردد.
گفتنی است که شرکت بیمه حافظ درقالب شرکت سهامی عام در تاریخ 18 اردیبهشت سال 1381 پس از طی روند قانونی، به‌عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی با تمرکز فعالیت در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد کیش و با هدف ایجاد آرامش‌ِخاطر، تأمین خواسته‌ها و نیازهای مشتریان بازار بیمه و جلب رضایت آنها فعالیت خود را آغاز‌کرد.
شایان‌ذکر است مطابق قانون فعالیت مؤسسات بیمه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی این شرکت می‌تواند در سرزمین اصلی کشور در 11 رشته بیمه‌ای اعم‌ّاز مسئولیت حرفه‌ای مدیران ارشد، آلودگی محیط‌زیست، بیمه رایانه و تجهیزات الکترونیک، از‌کار‌افتادگی دست هنرمندان و صنعتگران، سرقت آثار هنری، بیمه بیکاری، مرگ‌ومیر طیور و آبزیان، مرگ‌و‌میر زنبور‌عسل و کرم‌ابریشم، بیمه محصولات کشاورزی، بیمه اعتبار انفرادی و بیمه درمان انفرادی فعالیت‌کند.
با‌توجه‌به ثبت «شرکت بیمه حافظ» (سهامی عام) در منطقه آزاد کیش و بهره‌مندی از معافیت‌های قانونی مختلف، این شرکت قادر است علاوه‌بر ارائه خدمات با مطلوبیت قابل‌ِقبول و متعالی، ضمن تأمین انتظارات بیمه‌گذاران حقوقی و حقیقی با‌توجه‌به سرمایه مالی و توان برخورداری از فعالیت‌های اتکایی با سایر بیمه‌گران داخلی و خارجی، دامنه پوشش خدماتی خود را گسترش‌دهد که موجبات جلب‌ِرضایت هموطنان عزیز و گرامی فراهم آورده‌است.
برخی مزایای متمایز «شرکت بیمه حافظ» (سهامی عام)
تجربه فعالیت‌های فراملی؛
حذف مالیات بر‌ارزش‌افزوده از قراردادهای بیمه‌ای؛
مشارکت در پروژه‌‌های حساس و کلان ملّی؛
پرداخت خسارت‌های بیمه‌گذاران حداکثر طی سه‌روز کاری و با سهولت؛
برخورداری از شبکه گسترده ارزیابی و بازدید از موقعیت‌های بیمه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن؛
توان کارشناسی با تجربه میانگین 15سال و سطح تحصیلات کارشناسی‌ارشد که بیمه حافظ را در صنعت بیمه منحصربه‌فرد کرده‌است؛
پاسخگویی بالا و سهل‌الوصول بودن دسترسی به مدیران ارشد شرکت؛
قابلیت ردیابی سیستم صدور بیمه‌نامه به‌صورت برخط در سراسر کشور و امکان ایجاد سطح دسترسی برای بیمه‌گذاران محترم جهت کنترل و پایش مستمر.
توضیح افزون‌تر اینکه سابقه فعالیت‌های بیمه‌ای این شرکت در رشته فعالیت‌های بیمه‌ای گوناگون و پروژه‌های عظیم ملی همچون بیمه شناورهای دریایی، انواع بیمه‌های باربری، بیمه مهندسی فازهای 4، 5، 6، 7 و 8 پارس‌ِجنوبی، پروژه دارخوین، پروژه مهندسی انبارهای نفتی شناور در خلیج فارس (STX)، بیمه عملیاتی تمام تأسیسات و اسکله‌های پتروشیمی ماهشهر واقع در بندر امام خمینی(ره)، بیمه‌های تمام‌خطر کشتی‌های نفتکش و هواپیماهای شرکت کیش‌ایر و ...، گواهی بر قابلیت‌های این شرکت بوده که مؤید توان مالی، فنی و اجرایی آن و رضایت‌مندی بیمه‌گذاران و هموطنان عزیز است.

نام:
ایمیل:
* نظر: