کد خبر: ۴۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
عضو هیئت رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد
عضو هیئت رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر بعید بودن تایید صلاحیت احمدی نژاد و بقایی گفت: یک درصد هم احتمال ندارد، رئیسی بخواهد به نفع آقای قالیباف کنار برود.
ابراهیم رئیسی به نفع قالیباف کنار نمی‌رود
به گزارش تجارت آنلاین، محمد اشرفی اصفهانی در خصوص وضعیت احمدی نژاد و اینکه تأیید صلاحیت می شود یا خیر؟ تاکید کرد: با توجه به صحبت هایی که آقای اژه ای سخنگوی قوه قضایی مطرح کرد و گفت پرونده آقای احمدی نژاد و آقای بقایی باز است بعید به نظر می رسد که او تأیید صلاحیت شود. ضمنا به صلاح کشور، نظام و ملت نیست که دوباره آقای احمدی نژاد رئیس جمهور شود. او دو دوره رئیس جمهور بود و به اندازه کافی به نفع خودش بهره برداری کرد اگر دوباره بخواهد به این عرصه وارد شود آسیب بدی به کشور می خورد.
وی در خصوص رقابت وجود چند نامزد در جریان اصولگرا افزود: حضور آقای رئیسی در صحنه انتخابات خیلی مقوله مهمی بود. با توجه به مسئولیت او در آستان قدس رضوی و دیگر سوابق مهمش، یک درصد هم احتمال ندارد، بخواهد به نفع آقای قالیباف کنار برود. اگر آقای رئیسی در صحنه نبود بله احتمال داشت که دیگر نامزدهای اصولگرا به نفع آقای قالیباف کنار بروند اما حالا که آقای رئیسی در صحنه حضور دارد وضعیت فرق می کند.
به گفته این فعال سیاسی،  در کل کسانی که به عنوان حامی یا نامزد در سایه آقای روحانی به صحنه آمدند شاید در مناظرات هم شرکت کنند اما در نهایت آقای روحانی به عنوان نامزد اصلاح طلبان در صحنه خواهد ماند. هم آقای محمد هاشمی و هم آقای جهانگیری آمدند که تنور انتخابات را کاملا گرم و دیدگاه های مرحوم آیت الله هاشمی را برای مردم بازگو کنند و بگویند «نظر مرحوم هاشمی این بود که کمک کنیم آقای روحانی برای دوره بعد نیز بیاید بنابراین مصلحت نیست کار آقای روحانی ناتمام بماند چون در این صورت آسیبی به کشور و ملت وارد می شود».
محمد اشرفی اصفهانی در خصوص پیشی بینی برنده رقابتهای انتخاباتی گفت: الان خیلی قابل پیش بینی نیست. در دور گذشته آقای روحانی 3 روز قبل از انتخابات سرزبان ها افتاد و رأیش بر رقبا غالب شد. باید دید زمان تبلیغات و مناظره های تلویزیونی چه اتفاقی می افتد. چون مناظره های تلویزیونی در تعیین نامزد پیروز خیلی موثرند. 3 روز آخر مانده به انتخابات قضیه روشن می شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار